Volgers

maandag 24 juni 2013

Vakantie

Hallo bloggers
Daar ben ik weer ,na een heerlijke vakantie met heel veel zon probeer ik weer te  bloggen als vanouds   Ik had graag door geblogd maar in de bergen was toch geen internet .En aangezien ik niets had voor bereid kon ik ook geen kaart plaatsen Jammer maar helaas. Wij hebben heerlijk gewandeld en heel hoog geweest op wel 4000 meter in de sneeuw met heel veel zon heerlijk gewoon en dan kom je thuis wat valt dat tegen het begon al bij brussel regen en nog eens regen we zijden tegen elkaar welcom thuis. Maar even over de kaartjes die heb ik natuurlijk wel gemaakt en laat ik ter zijner tijd wel zien.
Ik kom natuurlijk weer wel kijken bij jullie wat voor moois jullie allemaal gemaakt  hebben maar dat kan natuurlijk niet allemaal tegelijk maar het gaat gebeuren.
Ik wens jullie een fijne avond en misschien tot morgen want de strijk hé.
Liefs  Rianne

21 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je terugkijkt op een fijne vakantie. Ik dacht al dat je weg was het was zo rustig op je blog. Je begint weer met een moo kaartje en er zullen er vast wel meer volgen. Gr nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis!! En meteen al weer een mooie kaart op het blog. Knap gedaan en leuke stempel. Is die van Crafty Individuals?? Volgens mij heb ik ongeveer zoiets besteld vandaag via internet. Vogeltjes zijn altijd leuk :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt na de vakantie.Groetzjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met mooie stempel en wat fijn om te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad met mooi weer.
    Wij gaan over een paar weken de bergen in.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is erg mooi gemaakt ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Ik heb je wel gemist hoor, maar je was lekker op vakantie, fijn dat je zó genoten hebt..
    Je kaartje is weer heel erg mooi, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk weer gedaan
    en welkom home weer

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij dat je weer terug bent. Heb je kaartjes gemist, maar je vertelde dat je een aantal kaartjes heb gemaakt tijdens je vakantie. Ik ben benieuwd zie er erg naaruit. Dit kaartje is in ieder geval al weer een succes.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom weer thuis, schitterend kaartje hoor!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je zo een heerlijke vakantie hebt gehad Rianne, super voor je. Je kaart is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad, wij zijn ook op vakantie maar ja in Nederland dus regen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! EN een kaartje om te zoenen zo mooi!
    Succes met de vakantiewas en -strijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Rianne, fijn dat je er weer bent, het weer hier is huilen met de pet op, jij hebt mooi weer gehad met de vakantie, dat is ook veel waard
    Je kaart is weer een plaatje, mooie kleuren ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne, ik dacht al wat is het stil bij Rianne, maar je bent op vakantie geweest. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Je kaart is weer schitterend! Welkom terug. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad Rianne...welkom terug!
    Je kaartje is weer erg leuk!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je van je vakantie hebt kunnen genieten. De batterijen zijn nu weer opgeladen en je kan er weer tegenaan. Je bent wel vergeten om een beetje zon me te brengen. Je kaartje iet er super uit.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vakantie is vakantie Rianne, dan is het heerlijk om juist die dingen niet te doen die je iedere dag al doet...je kan er weer lekker voor gaan nu. En gelijk alweer zo'n prachtige kaart, heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je een fijne vakantie heb gehad Rianne....ik dacht het al... zolang geen blogpast....die is vast op vakantie....
    Je kaartje is weer heel leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk he zo'n lange vakantie en mooi weer en veel zon. Ja en dan is thuiskomen in de regen niet leuk. Maar ach je wilt toch in Nederland blijven wonen. En ...alles went gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne