Volgers

maandag 3 februari 2014

wandelen

Hallo Bloggers,
 
Zo net terug van een wandeling van 6 km . wat was het heerlijk weer echt jammer om naar binnen te gaan maar genoeg is genoeg . Ik moet morgen uitgerust zijn want ik moet namelijk naar de cardioloog en daar moet ik fietsen en krijg ik weer een hartfilmpje ,dus weer spannend ,maar ik denk dat het wel goed zit, ik voel me weer goed .
 
nu mijn kaartje, de ondergrond is weer met de gelly plate gemaakt met scribless 3d paint dat werkt zo heerlijk en leuke kleurtjes ook . Ik heb hem het zelfde gemaakt als ik al eerder gemaakt heb maar toen was hij feller van kleur . Ben natuurlijk benieuwd wat jullie hier van vinden zeker van die zachte kleurtjes ,is het wel iets voor een man .
 
Ik laat morgen wel weten wat de cardioloog gezegd heeft voor degene die daar belangstelling voor hebben .
 
Nou tot kijk en een fijne avond voor jullie allen.
 
 
 
        Groetjes  Rianne

9 opmerkingen:

  1. een heel erg geslaagde kaart weer ! mooi gedaan !
    veel succes op je racefiets morgen =)
    Blij te horen dat je je zo goed voelt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en wat een heerlijk weertje is het vandaag kan begrijpen dat je het zonde vond om naar binnen te gaan.Succes morgen bij de cardioloog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Ook hier was het prachtig weer, ben ook te voet boodschappen gaan doen, heerlijk..je kaartje is weer heel erg leuk..ben benieuwd wat de cardioloog gaat zeggen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zonnetje scheen vandaag op z'n best, dus ik geloof best dat het heerlijk was in de buitenlucht.
    Je kaartje is errug mooi geworden. Suc-6 morgen bij de cardioloog.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat hoor ik graag Rianne. Zo te lezen heb jij in elk geval je best gedaan om weer helemaal gezond te worden.
    Je kaart is heel erg mooi. Ik herken de man met de paraplu va je vorige kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad prachtig weer, alleen zat ik binnen maar ach met het zonnetje buiten word je vanzelf wel vrolijk. Super dat je alweer zo heerlijk kunt wandelen. Succes morgen bij de cardioloog. Je kaartje vind ik prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heerlijk weer de laatste dagen, je merkt dan iets van voorjaar in de lucht. Mooie kaart en achtergrond heb je gemaakt. Sterkte morgen, ook al denk je dat het goed gaat, toch even spannend weer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer een toppertje Rianne...die stempel komt heel mooi over op die zachte achtergrondkleurtjes...En ja het was heerlijk vandaag...wij zijn gisteren wezen fietsen wel fris...maar je voelt je dan heel lekker als je weer terug bent...
    Succes morgen bij de cardioloog....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart en prachtige stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne