Volgers

donderdag 27 februari 2014

nogmaals dezelfde kleur

Hallo Bloggers,

Nu heb ik voor jullie weer een kaartje met de kleuren grijs roze .Deze kleuren zijn me zo goed bevallen dat ik er nog een gemaakt hebt .
De uitgestanste mal gebruikt als mal daar wat inkt op geponst en daar een kranten stempel op gestempeld .
Ook weer een vlinder op gestempeld met grijze archival en het takje ook ,ook vond ik het bloemetje waar ik toch zoveel van heb en nooit op komt er verhoogd opgezet .
Al bij al vond ik deze toch ook weer heel geslaagd.
Nou ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                                           Groetjes  Rianne

11 opmerkingen:

  1. heel erg mooi gedaan
    hele mooie stempel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart gedaan Rianne. Vind hem super goed gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart heb je er van gemaakt. ik vind de kleuren prachtig.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Deze is ook mooi, leuk de krantenstempel en natuurlijk de mooie bloem, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne, eindelijk lukt het mij weer om normaal berichten achter te laten. Ik vind deze creatie top. Mooie stempels heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi is ook deze kaart weer Rianne, wat leuk die krantachtergrond....super leuke kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne
    Ik kom het ook proberen om een berichtje achter te laten bij je
    Het is een prachtige kaart geworden in deze kleuren, de stempels zijn ook héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    wat een mooi kaartje is het geworden. Inderdaad heel mooie kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Rianne, een waar kunstwerkje!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is echt wel heel erg gaaf, ik vind deze kleuren combi ook heel erg tof ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne