Volgers

dinsdag 4 februari 2014

even wat vertellen


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,even een klein berichtje laten .Nou zoals ik jullie gisteren liet weten moest  ik naar de dokter . Het was allemaal goed ,over het fietsen was iets minder tevreden ik kwam nog wat te kort maar dat halen we wel weer in van de zomer dan fiets je toch veel meer. nog wat andere medicijnen gekregen en het advies goed op het eten letten . Daar heb ik wat papier werk van mee gekregen en als je dat leest mag je helemaal niets meer maar we zullen wel zien.

Nu nog even de kaartjes ,laats had ik toch een kaart voor een 40 jarige bruiloft waar ik niet zo tevreden over was nu heb ik er nog twee andere gemaakt en ben natuurlijk benieuwd welke jullie het beste vinden . als je hier op klikt kom je bij de andere
http://rianne-rizanti.blogspot.nl/2014/01/dansen.html#comment-form
Ik ga nu sluiten en lekker in mijn luien stoel zitten en naar jullie blogs kijken .
Fijne avond en tot kijk.


  
             Groetjes Rianne





13 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Gelukkig goed nieuws bij de cardioloog...ik heb nog even terug gekeken naar die andere kaart, ik blijf hem de leukste vinden..ook deze 2 zijn mooi, dan vind ik de gekleurde, het mooist, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de arts bijna 100% tevreden was Rianne..toitoi verder met je gezondheid! Je kaartjes zijn leuk...mijn voorkeur zou uitgaan naar de eerste kaart, die vind ik erg stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij te horen dat de dokter tevreden was. Je kaartjes zijn beide weer ontzettend leuk geworden.

    gr.gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed nieuws heb je gekregen van de cardioloog....en inderdaad als het weer weer wat beter gaat worden komt die conditie ook weer wel terug....Je kaartje zijn weer erg leuk ...ik zou zo 1 2 3 geen keuze kunnen maken....de eerste is wel het mooiste van kleur...maar als jezelf maar tevreden over bent dat is het voornaamste....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het goed was bij de cardioloog en net wat je zegt in de zomer fiets je veel meer, dus dat komt helemaal goed. Je kaartjes vind ik prachtig, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij te horen dat het goed ging bij de cardioloog en geweldige kaarten heb je gemaakt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te lezen dat het goed met je gaat Rianne, als het aan de dokters ligt eten we helemaal niks meer.
    Maar goed als je je er een beetje aan kan houden is dat mooi meegenomen, je hebt gelijk fietsen doen we van de zomer wel weer.
    Je kaarten zijn weer prachtig, de onderste heeft mijn voorkeur, zo schattig met de bloemetjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is bij jou ook iedere keer weer een verrassing wat je laat zien. Deze zijn weer heel anders dan de vorige en ook weer erg leuk om te zien.
    Wat de gezondheid betreft: hier wat tips van een "ervaringsdeskundige " Ga zoutloos koken, gebruik wat andere kruiden, eet minder kaas en geen vleeswaar, meer rauwkost (ook op je brood) en binnen de kortste keren ben je gewend. Zoutloos brood is niet nodig, let wel wat er op gaat. Succes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat een goed nieuws! En zeker las je in de zomer meer buiten bent ben je meer in beweging en fiets je meer en dat zal dan ook wel goed komen met de fietsproef.
    Je kaarten zijn mooi!! Ik ben nog lang geen 40 jaar getrouwd, maar ik vind de tweede echt heel erg leuk. De andere vind ik wat klassieker! Dus het hangt van het bruidspaar af, denk ik, hoe ze zijn...
    Groetjes en je wordt vast hel creatief meet eten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het goed is
    Mooie kaarten de tweede vind ik net iets mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Wat een mooie kaarten. Fijn dat de cardioloog redelijk tevreden was. Met fietsen komt vast goed. Wordt vast puzzelen met eten. Hoop dat het lukt om toch zoveel mogelijk gezond te eten.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Rianne, Voor mij maken ze niet veel verschil, meer aan de smaak van degene aan wie je het gaat zenden. Ik vind ze heel mooi. Belangrijker vind ik het dat je cardioloog redelijk tevreden was. Die fietsproef zegt wel wat, maar toch niet alles. 10 maal rustig de trap op lopen op een dag, is vaak al beter. Dat kan je best rustig doen en vergt het toch van je. Sterkte meis. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je goed nieuws had bij de Cardioloog! Je kaarten zijn prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne