Volgers

maandag 24 februari 2014

Flessen

Hallo Bloggers,

Nou moet ik reuze blij zijn want de monteur is geweest en hij zegt dat het de poortjes zijn hij heeft daar iets aan gemorreld en nu moet hij het doen ,dus ik met goede moed begonnen ,ik ben om 7uur begonnen en is het bijna 8 uur en hij is weer drie keer uitgevallen ik weet niet wat dat is met die provider maar ik baal als een stekker. Nu weer maar bellen en vol blijven houden denk ik  heel vervelend .Maar  ja dat zijn mijn problemen .
Dit kaartje is een simpel kaartje het is een stempel die ik ook een keertje gekregen heb van America
Hij is in gekleurd met de  stempelstiften die ik met wat water verdunt heb.
Ik ga nu sluiten en probeer bij jullie nog langs te komen maar ben niet boos als het niet gaat hoor eens komt het goed.
Een fijne avond en tot kijk.

                                                     Lieve Groetjes 

16 opmerkingen:

  1. Dat is een hele aparte stempel, maar zeker wel leuk, mooi gekleurd ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend balen Rianne, hoop echt dat het toch opgelost gaat worden voor je. Je kaart is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een getob hè Rianne, troost je bij de gedachte dat je niet de enigste bent.
    Je kaart is prachtig, wat heb je de flesjes mooi gekleurd, het is een plaatje om te zien.
    Hou moed meisje, eens gaat alles weer zoals het was.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is leuk en mooi gemaakt ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave stempel is dit en zo leuk dat er van die rode bloemen insteken, heel fris en vrolijk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt met die flessen. En problemen met de PC. Praat er niet over.
    En wat het rare is. Ik kan bij bepaalde blogs niet komen. Ik heb soms contact, en zodra ik scroll, staat alles geblokkeerd!!!
    Niet met 1 klikje afsluiten. Welneen, rammen op het kruisje. Dan geduld. , helpt niet. Pas beneden aan op de balk op dat grijze vlakje klikken en dan verdwijnt het pas. Snap jij e r iets van ??? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Rianne,
    ik vind dta een heel mooie stempel.
    Prachtig kaartje zo. Balen van je computer zeg!
    Ik hoop dat het opgelost kan worden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Rianne.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat prachtig ingekleurd Rianne en wat een leuke stempel! Succes met je pc, ik heb er ook altijd zo'n gedoe mee.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,
    Wat een leuke kaart, erg mooi de stempel,mooi ingekleurd, leuk de bloemen, jammer dat het bloggen niet wil, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke kaart Rianne ....heel leuk en mooi ingekleurd die flesjes
    Wat vervelend dat de internet het telkens laat afweten....hopelijk is het binnenkort verholpen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje weer Rianne, heel eenvoudig maar super mooi, en ja de computer hé, altijd spannend , doet die het of doet die het niet!!Ik denk dat er ook wel een probleem bij blogger zelf zit, ik moet soms 3 minuten wachten voor ik ergens commentaar kan op geven!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig lukte het om deze prachtige kaart op je blog te zetten Rianne...genieten hoor!
    S6 met je internet problemen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful design, great image and colours. Thank you for your kind comment at my blog. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wow! Dit vind ik een mooie stempel en die is hier zo mooi verwerkt! (Ben weer even aan het rondkijken en genieten...) Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne