Volgers

maandag 17 februari 2014

allemaal glitter

 
 
Hallo Bloggers ,
 
Wat een weertje vandaag he gisteren ook al ,we hebben heerlijk gewandeld dus lekker genoten .
En wat hebben onze vrouwen van de 1500 mtr het weer goed gedaan he het blijft maar gouden plakken regenen .
 
Nu mijn kaartje deze stempel heb ik al meer gebruikt maar nu heb ik hem niet embost maar gestempeld met archival en heb hier en daar wat bloemetjes en een paar vlindertjes geplaatst .
Ze zijn geponst met origami papier wat we nog hadden van vroeger . De kleurtjes komen niet zo goed over maar het is glitter en dat weerkaatst.
 
Nou ik wens jullie nog een fijne avond en voor morgen veel kijk genot voor de tien km voor heren.
 
 
groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. een bling bling kaart. jammer dat het origami papier niet goed overkomt. maar de kaart is prachtig gelukt.

    gr.gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve kaart voor mijn verjaardag, vind het echt helemaal super dat je daar nog aan gedacht had, een complete verrassing! Hij is prachtig en staat op het dressoir te pronken! Je kaartje hierboven is leuk!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het effect is weer schitterend Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat een superkaart. Echt zo origineel!
    Fijn dat je genoten hebt van het mooie weer! Pluk de dag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze kaart leuk geworden zo met die vlinders en bloementjes in het haar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je kaart weer geworden Rianne....super leuk met die glitter vlindertjes en bloemetjes...
    Heerlijk weertje was het vandaag....dat pakken ze je niet meer af....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Rianne, ik vind de stempel zo ontzettend leuk en wat heb je hem schitterend afgewerkt! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Rianne, dit is een schitterende kaart, wat een prachtige stempel en zo mooi afgewerkt, ik vind je kaart super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, het weer is echt genieten hoor! Mijn kleindochters hadden gisteren een paar sneeuwklokjes voor me geplukt en tot onze verbazing zaten er ook al drie madeliefjes bij!! Gek hoor om in februari die bloemetjes te zien!
    Niet gek is jouw kaartje Rianne, erg mooi gedaan zo met de glitters!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze stempel spreekt voor zich ! mooi verwerkt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    nou als je heel goied kijkt zie je toch wat geglitter op je prachtige kaart!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    Deze had ik eventjes gemist, wat mooi gemaakt, ik vind de stempel leuk en ook al die fladderende vlinders, superkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne