Volgers

donderdag 6 februari 2014

postkaart

 
 
 
 
 
 
 
 
Hallo Bloggers,
 
Bedankt voor jullie belangstelling, dat doet een mens goed ,ik zal er het beste van maken .
 
Nu even mijn kaartje ,dit zijn stempels van stamping back samen gebruikt en  in gekleurd met mijn stempelstiften en wat water. De postzegel die erop zit is een Franse zegel  omdat de tekst ook frans is . De op kaart ook een beetje blauw gekleurd paste goed bij de hortensia`s een blauwe kaart er achter en klaar is Rianne. Nou wens ik jullie nog een fijne dag en tot kijk.
 
Groetjes Rianne
 

 

12 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit kaartje weer Rianne, alles heel mooi gecombineerd tot een schitterend geheel....


    groetjes en een fijne donderdag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    wat een prachtige kaart ziet er helemaal geweldig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje en ik las je berichtje over de cardioloog. Fijn dat alles goed gaat en dat fietsen wordt inderdaad nog wel beter.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat leuk de franse tekst, natuurlijk hoort daar een Franse postzegel bij en druiven..heel erg leuk gedaan, complimenten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk en sfeervol gemaakt ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,

    Wat een leuk kaartje! Ik heb dezelfde stempel, maar dit had ik er niet mee bedacht. Dank je wel voor het delen!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Rianne, heel erg mooi en stijlvol. De kleuren zijn werkelijk schitterend. De combinatie postzegel en tekst heb je heel erg leuk gedaan. Pas je een beetje goed op jezelf?
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne