Volgers

woensdag 26 februari 2014

hoera




Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer ,en ja hoor hij doet het weer, de monteur is weer geweest en heeft een nieuwe modem geplaatst. Wat ben ik blij dat het opgelost is .
Maar nu mijn kaartje dat is natuurlijk een beetje laat, maar beter laat dan niet kunnen plaatsen ..
Dit is een kaartje voor het kleurenkaartteam wat vandaag bij iedereen op het blog te zien is  de kleuren grijs en roze moest het zijn ,nou dat roze is niet zo mijn kleur maar ik denk dat ik er goed  aan voldoe  .Jullie weten dat je bij Martina http://martinaskaartjes.blogspot.nl/  kunt kijken wie er mee doen
Nou ik ben blij dat .het gelukt is en wens jullie een fijne avond en natuurlijk kom ik nog bij jullie langs . tot kijk .


                                      Groetjes Rianne

30 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    ik vind hem prachtig geworden. Dat frame waar je als het ware in kijkt. Prachtig gedaan.
    En een beetje laat, ach, beter laat dan vergeten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt je kaartje, ik vind hem super mooi ☺
    Fijn dat je een nieuw modem hebt !

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je een nieuw modem hebt gekregen, dan ben je weer online he?? Je kaartje is erg mooi Rianne, de vlinders zijn super, echte blikvangers. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan zo met die vlinders,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Gelukkig hij doet 't weer..je kaartje is echt heel mooi, mooie achtergrond en de vlinders van vellum ?? zijn super, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuk geworden .
    Groetjes ,`Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart ook al is roze niet je kleur, de kleuren combi is wel erg mooi zo. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een mooi kaartje voor het KKT. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach, rianne, ik begin nu pas met de blogronde... dus geen probleem hoor !
    ik vind het in ieder geval een heel erg leuk en geslaagd kaartje geworden
    blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind de kaart erg geslaagd. Een hele mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart geworden, Rianne!
    Lekker vrolijk.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, heel mooi die vlinders van vellum.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,

    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt met van die mooie vlinders geweldig.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart mooi dat frame er om heen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, prachtige kaart zeg, die kleuren, de vlinders. Een hel mooi geheel geworden. Zo leuk om al die verschillen te zien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ptachtig kaartje Rianne... heel mooi dat frame eruit gesneden en het rose lettertjes papier erachter ....ook de vlinders zijn heel erg leuk!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Rianne,

    Was al eerder bij je langs gekomen, dacht dat je 't KKT vergeten was gisteren... haha!!
    Je kaart is best mooi geworden... Lekker vrolijk met die vlinders...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kader! Ook je achtergrond vind ik prachtig. De vlindertjes maken het af.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is wel een erg mooi kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi rianne
    fijn om te lezen dat je probleem de lucht uit is en dat we weer kunnen genieten van je prachtige kaart zou zeggen 100% geslaagd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat het probleem is opgelost! Je kaartje is prachtig, mooi met vlinders!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I adore this card, Rianne.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje heb je gemaakt, de achtergrond is prachtig!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje en die vlinders zo mooi en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig het frame met de roze achtergrond!! Gaaf kaartje in de kleuren van KKT.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sorry dat ik nu pas reageer maar ik was geveld door een hernia.
    Mooie kaartje heb je gemaakt hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne