Volgers

vrijdag 28 februari 2014

nog een keer

Hallo Bloggers,

Dit is echt het laatste kaartje  met deze kleur hoor ,Ik had nooit gedacht dat ik er zoveel zou maken maar het ging me goed af. Dit kaartje heb ik met distress en een acrylblok gemaakt , de inkt op de blok geduwd drie kleuren tegelijk en toen zo op het kaartje  ,een bloemen stempel van Penny Black erop een beetje ingekleurd  en dit is het resultaat Super toch daarna op grijs en roze geplakt en je bent klaar.
Nou wens ik jullie een fijn weekend en tot kijk en wie  carnaval gaat vieren wens ik een fijne carnaval.

                                                     Groetjes Rianne


19 opmerkingen:

  1. Heel mooi, leuk is dat kleurverloop op je kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, ben gek op deze kleur ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleuren vervelen niet hoor Rianne! Mooi stempelwerk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een mooie kaart weer in deze kleuren. Echt prachtig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd wel van een beetje kleur. Dat verveelt mij in ieder geval nooit! Dit is een genot om naar te kijken. Fijn weekend en carnaval ze!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gestempeld Rianne en die bloemenstempel is ook prachtig vooral zo als jij die een beetje ingekleurd hebt....SUPER!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    ..en 2 blogberichten eerder lees ik, rose is niet zo mijn kleur haha..prachtige kaart, leuke achtergrond en de bloemenstempel is er prachtig bij..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Rianne, je bent goed op dreef.
    Ik vind het een prachtig kaartje!
    Jij ook een fijn weekend. Onze dochter viert carnaval met optocht en al. Ze is al maanden aan het bouwen en pakjes maken met een groep vriendinnen. Wij gaan dus wel even kijken!
    Lieve groet,
    Gerjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch heerlijk om dingen uit te proberen en dan ook nog zo'n leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk effect geeft dat. Prachtig en die kleuren zijn ook wel mooi he? groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van mij mag je nog je nog wel met deze kleuren doorgaan hoor Rianne, ik vind je kaart fantastisch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig dat je zoveel inspiratie op doet door het kkt ! hahahaha ! leuke en mooie resultaten heb je daar
    fijn weekend
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie kaart en ook je vorige kaart is erg mooi geworden.Groetjes Joke en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart Rianne, en ik zie dat ik veel van je mooie kaartjes heb gemist afgelopen maand. Vooral de vlinderkaartjes vind ik erg mooi en de bijtjes :-)) Maar dit kaartje is ook een beauty!! Ik heb nu weer meer tijd en kom weer regelmatig kijken :-))
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die kleuren zijn mooi bij elkaar! Je 1e kaartje ermee en deze vind ik super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi kaartje , maar ook de vorige kaarten heel erg mooi.
    Geweldig is het om met een acrylblok te werken, hij is voor meerdere doeleinden .
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne