Volgers

maandag 3 maart 2014

herenkaart


Hallo Bloggers

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, nog even dan ben ik bij de honderd, hoe leuk is dat ,dit is iets wat ik in mijn stoutste dromen niet had verwacht. Wat een heerlijk weekend hebben we achter de rug hé dat was echt genieten ,des te meer viel het tegen vanmorgen, maar nu is het weer beter .

Dit kaartje is eens een keertje geen stempel kaartje ,wat radertjes  uit gestanst een klokje erbij wat ik geembost heb het tekstje heb ik wel gestempeld dus toch een beetje stempel .
Sorry dat het niet goed over komt maar kon het niet goed scannen van wegen het draadje wat ik heb gedraaid om een veertje te maken en dat staat in verbinding met het labeltje .
Nou ik hoor het wel wat jullie er van vinden .
Ik wens jullie een fijne dag en avond en tot kijk.

Lieve Groetjes Rianne 



13 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    lekker stoer met al die radertjes en die klok, ziet er mannelijk uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto is een beetje wazig, jammer..ik maak altijd foto's gaat volgens mij toch beter dan scannen, mooi gedaan je mannenkaart met klokje en veertje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad het weer was heerlijk en we hebben er ook van genoten. Leuke mannenkaart heb je gemaakt zijn niet de makkelijkste maar deze is Top!!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Rianne. Heel apart. Scan jij je kaarten altijd? Gaat dat beter dan fotoos? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk gedaan hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi mannenkaartje Rianne, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    ik vind hem super. En juist dat draadje maakt het helemaal af!! Een echte mannenkaart, heel mooi!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk deze kaart Rianne ...ja en inderdaad wel een andere dan we van je gewend zijn maar daarom niet minder mooi....heel leuk met die radertjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Ik vind het weer een schitterende kaart, scannen is altijd moeilijk als er iets te hoogs op zit, maar we kunnen er met volle teugen van genieten hoor, het is goed te zien.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, ook zo mooi van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herenkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke mannenkaart!! Mooi gedaan met die radertjes.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,

    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt zeg geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne