Volgers

woensdag 26 maart 2014

kleurenkaartenteam

Hallo Bloggers,


Daar zijn we weer , nu met een kaartje voor het kleurenkaartenteam, wil je meer zien kijk dan bij Martine
http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/03/kleurenkaartenteam-oproep-schakel-3.html   Ik plaats dit kaartje wat vroeg omdat ik vandaag geen tijd heb en kan helaas ook niet reageren bij jullie maar morgen haal ik alles in ,het is jammer want het is altijd leuk om al die reacties te lezen .

Ik wens jullie veel kijk plezier bij al die deelnemers en ben weer zeer benieuwd wat er zoal te voor schijn komt .  geniet van mijn kaartje en vergeet niet een berichtje te plaatsen ,heb ik morgenavond lekker veel te lezen.

                   groetjes Rianne

25 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Rianne, jij hebt het ook simpel gehouden, maar mooi die achtergrond zoals je dat gemaakt hebt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    een prachtige en sjieke kaart met die bijzondere achtergrond
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een echte "Rianne". Mooi gemaakt in deze kleuren, lijkt me best wel moeilijk maar dat is voor jou vast een makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is deze kaart weer Rianne...ik sta steeds versteld hoe jij dat in die kleurtjes steeds voor elkaar krijgt....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, simpele kaart heb je gemaakt Rianne, de kleurtjes zijn super, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat apart, een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoe je dit gedaan hebt, ik zou daar niet opgekomen zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Rianne,

    Speciaal, maar wel héél mooi!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi, elegant resultaat ! goed geslaagd
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart in de kleuren van het KKT van deze keer.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke combinatie van kleuren en de mooie Stampinback stempel, Rianne! Genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik geniet zeker van je kaartje, hij is weer prachtig!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt, zeg! Die grijs-blauwe vierkanten en dat het hoofd, ik vind het heel bijzonder.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met een mooie achtergrond en de stempel is ook super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een leuk kaartje gemaakt Rianne!
    Kom je ook eens bij mij langs http://de-creatieve-wereld-van-sofie.blogspot.be/ ?
    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Wauw, wat een schitterende creatie. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart, jammer dat je er niet bij verteld hoe je hem hebt gemaakt.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje. Heel subtiel, en elegant.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaarten prachtige kleuren.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende kaart! Hier hou ik wel van!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi! Ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt met die vierkanten! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Rianne, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne