Volgers

maandag 24 maart 2014

eenvoudig





Hallo Bloggers, 

Daar ben ik weer , Na een rustig weekend en heerlijk geknutseld zoals jullie hier zien en nog andere maar die laat ik een ander keertje zien .Ook wil ik jullie eens bedanken voor al die reacties die ik van jullie krijg en dat is zo leuk ,zelfs mijn man is altijd nieuwsgierig wat jullie allemaal schrijven .Nog een paar volgers dan passeer ik de honderd, hoe leuk is dat. Daar doen we het toch voor .

Nu mijn kaartjes ,Dit zijn condoleance kaartjes en jammer genoeg hebben we die ook eens nodig ,ik was helemaal door mijn voorraad heen vandaar deze drie ,hopelijk blijven ze heel lang liggen .
Ik heb die afgeplakt met post it en toen gekleurd met distress daar weer een sjabloon over en daar overheen een stempel .Daarnaast een tekst stempel van D C ,die ik wel toepasselijk vind .
Zo heb je heel gauw drie toepasselijke kaartjes.

Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk of tot blogs, maar dat wordt vanavond .

Groetjes Rianne 

15 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie teksten, stijlvolle kaartjes ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie stijlvolle condoleancekaartjes Rianne....hopelijk blijven ze nog lang in je voorraaaddoos....Ik vind ze alle drie prachtig en ook de tekst is heel mooi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit ziet er geweldig mooi uit zowel de kleur en stempels als tekst!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Hele mooie condoléancekaarten heb je gemaakt, je hebt ze nodig, maar je hebt het liefste dat ze heel lang blijven liggen, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaartjes, hoop voor jou dat ze nog lang blijven liggen!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het met Louise eens...zo stijlvol...heel mooi, en ja, jammer genoeg ook nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes. Je hebt ze toch niet allemaal nodig? Maar ze zijn erg mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, en stijlvolle kaarten. De tekst is ook prachtig. Hopelijk heb je ze nog lang niet nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten ook al zijn ze bestemd voor een trieste gelegenheid.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze erg mooi Rianne! Jammer dat we ze soms nodig hebben. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben ze inderdaad weleens nodig maar wat zijn ze mooi Rianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne
    Erg mooi zijn je kaarten met deze prachtige tekst, ik heb deze stempel ook en vind hem ook heel mooi passen bij lay outs van de vakantie.
    Ik hoop dat ze nog lang bij je mogen blijven liggen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    altijd handig om deze kaarten i voorraad te hebben en ik vind ze echt prachtig! Hopelijk heb je ze nog lang niet nodig. Ik had er van de week twee nodig...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaarten en die tekst wat prachtig zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaartje
    een hele mooie tekst

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne