Volgers

maandag 31 maart 2014

Kerst of zomers

Hallo Bloggers,


Dit weertje is wel vol te houden he heerlijk lekker buiten bezig zijn ,naar de vogels kijken die heel druk bezig zijn met hun nestjes ,dat geeft zo een plezier.

Vandaar dat ik dit kaartje gemaakt heb , De stempels zijn van stamping back ,het takje heb ik erbij geplaatst maar had er nadien spijt van, het is zo kerst en dat was niet de bedoeling maar ik moest besjes hebben.
Ik hoop dat jullie het toch een leuk kaartje vinden .

Nou ik wens jullie nog heel veel mooi weer en geniet ze van de zon.

                                                  groetjes Rianne 

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje, ik vind hem heel mooi geworden ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Rianne,
    Ik vind dat takje helemaal niet kerstig, ziet er weer toppie uit...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, mooie stempels gebruikt
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij onze buren hangen nog rode besjes in de bomen zonder blaadjes, je zou ook kunnen kiezen om de blaadjes niet te kleuren :-)
    Maar bij art-journey kan toch alles?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi is deze kaart Rianne ....heerlijk genieten hé van het prachtige weer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. When having the features of such elements still not wanting to effortlessly find the result, within the event the response is absolutely perhaps just what exactly causes someone waiting around? Buy Baby bottle sign in doorsteps by- putting in an order with this net these system.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne