Volgers

vrijdag 14 maart 2014

wandelen

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,we hebben weer heerlijk geknutseld en toch hebben we niet zo heel veel gedaan .Dat kun je soms zo hebben .praten en theeleuten en dan nog een hoop doen dat gaat natuurlijk niet.

Nu mijn kaartje ,Ik heb dit kaartje gemaakt voor de challenge van Stamping Back    http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/  daar moest je een achtergrond met een template maken  en daar boven op stempelen en omdat wij van wandelen houden heb ik deze gemaakt .De tekst is van een liedje van Nancy Sinatra  en vond ik wel toepasselijk .

Ik hoop dat jullie hem natuurlijk weer mooi vinden zo niet laat het dan ook gerust weten  daar leer je altijd van.Veder wens ik jullie een fijn weekend en heel mooi weer al betwijfel ik dat, maar hopen wel .Je raakt er zo gauw aan gewend hé .

                                 Lieve Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Heel erg leuk, mooie achtergrond met de voetstappen en de schoenen met tekst zijn keileuk, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart Rianne! Mooi samenvoegsel van materialen.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan de stampinback challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het weer knap gedaan Rianne, heel erg mooie met die voetstappen en schoenen erop!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met je wandelschoenen op de voorgrond. Je klaprozen stempel blijft ook mooi, kan ook in veel kleuren en dan is het toch steeds weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rianne
    Ik heb helemaal geen commentaar op deze kaart, je hebt hem weer prachtig gemaakt, ik vind de schoenen ook geweldig leuk.
    Jij ook een fijn weekend
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne, wat een gave kaart heb je gemaakt! Fijn weekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Rianne, prachtig die schoenen er zo op.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi sportief kaartj Rianne....leuke achtergrond en met die stoere wandelschoenen erop een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke samengestelde kaart Rianne...s6 met de Stampinback challenge!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de publicatie van je leuke kaart in het ASfY 17! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt Rianne. Als ik het zo lees is hij dus helemaal op jouw lijf geschreven. Hopelijk kunnen we dit weekend nog lekker naar buiten om te wandelen, alshoewel, ik ook gewoon door de regen wandel, maar een lekker zonnetjes is mooier. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart geworden veel succes met je kaart.
    en een prachtige prestatie je kaart in het art journey boek.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart Rianne, mooi met die wandelschoenen.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Rianne, Heel hartelijk bedankt voor je mooie kaartje voor mijn verjaardag. Ik zei tegen Wim, kijk dat is nou een Rianne kaartje. Hoe ze dat toch doet, woonde ze dichterbij ging ik dat eens bij haar volgen. Zo mooi gedaan weer. Hij vroeg wat die witte streepjes waren, dus zei ik, dat zullen wel katoenen draadjes zijn, anders weet ik het niet. Help me eens uit de brand? Alle kaarten staan in de vensterbank en daar staan ze no wel een poosje. Zeem toch geen ramen mee voor ik op vakantie ga. hahaha. Nogmaal heel erg bedankt.Het maakte de dag onvergetelijk. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne