Volgers

zaterdag 8 maart 2014

allemaal stukjes

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , wat een heerlijk weertje is het weer hé. Heerlijk wisten fietsen het ging nog niet zo goed maar toch 25 km gefietst ,het begin is gemaakt.

Nu dit kaartje ,dit zag ik in een tijdschrift en vond dit wel een leuk idee daar ik ook alle stukjes van de jelly plate bewaar , (je weet nooit of je het kunt gebruiken) daar allemaal kleine stukjes op geplakt en daar weer op gestempeld .een labeltje er aan vast met een touwtje ,dus al bij al een leuk idee.

Ik hoop dat jullie het ook een leuk idee vinden ,maar dat hoor ik wel . Ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk.


                                        Lieve Groetjes Rianne  

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes heb je gemaakt, heb weer veel gemist! Ik vind hem leuk, een goed idee om zo je restjes papier op te maken.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een leuke kaart geworden, zo zijn kleine stukjes over nog goed te gebruiken.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een leuk idee.
    Zie je wel, wij creathea's kunnen van alles iets maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Prachtige kaart, leuk al die verschillende vakjes, die je nog gestempeld hebt, leuk kaartje met tekst, top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne, kei leuk dat je hem een kaartje wil sturen!! Zijn naam is Yorga.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje Rianne....super leuk gedaan met al die kleurige rechthoekjes......en dan met die label eraan maakt het een prachtig geheel.....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk effect met al deze kleurrijke stukjes bij elkaar in kaders, Rianne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat supermooi gedaan zo Rianne, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Ik vind dit super gaaf gemaakt, het lijkt wel een beetje Mondriaan stijl, heel leuk gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, zo simpel maar wat een geweldig effect, mooie tekst trouwens!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om al die kleine restjes zo te verwerken. Jij ook een fijn weekend, Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    het zet er heel erg grappig uit. Maar wat is jelly plate? Ik ken het helemaal niet?
    Mooi gestempeld, trouwens.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne