Volgers

woensdag 5 maart 2014

herenkaart 2

Hallo Bloggers,

Weer een heerlijke dag achter de rug ,met heel mooi weer en een gezellige dag met mijn zus ,we zijn naar de stad geweest heerlijk geschopt van alles gekocht heerlijk geluncht en lekker bij gekletst .wat wil je nog meer.

Nu dit kaartje een mannen kaartje die ik moest hebben want ik was er doorheen . dit kaartje is op Craft gestempeld en de auto verhoogd opgeplakt. dat zie je niet zo goed vandaar ik het vertel  wat radertjes geplaatst en een lintje wat ik niet goed geknoopt heb maar dat kan nog altijd .Het craft heb ik op creme geplakt en dat allemaal op een zwarte kaart.

Nou ik hoop dat jullie hem ook weer heel mooi vinden .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .Ik ga lekker in mijn luie stoel naar jullie blogs kijken.

                                                       
                                 Lieve Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer je mannenkaartje Rianne, mooi is op kraft stempelen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een gezellig dagje Rianne, heerlijk en wat heb je een mooie mannenkaart gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie mannenkasart Rianne. Geen tierelantijntjes. Ik vind het knap gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Heb je wel eens nodig een dagje shoppen en je mannenkaart ziet er weer keileuk uit, mooi het stempelen op Kraft, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt. Helemaal goed voor een man!
    En leuk dat je het gezellig hebt gehad met je zus!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie mannenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi mannenkaartje heb je gemaakt, helaas heb heb ik geen zus maar ik heb een gezellige dag gehad met mijn dochter en kleinkinders geniten van het heerlijke weer!.

    Fijne dag!

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi mannen kaartje
    en leuk hoor zo een zus

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele gave kaart ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mannenkaart Rianne!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne
    Jij geniet met volle teugen van het leven, groot gelijk hoor, zou ik ook doen.
    Dan nog zo,n prachtige kaart er achteraan, helemaal toppie.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne