Volgers

maandag 17 maart 2014

bij de tijd

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , Wat was het weekend weer heerlijk hé,heel actief geweest en nu maar wat rustig doen .
vandaar dat ik nu een kaartje plaatst .Weer een herenkaartje die ik nog al vaak gebruik en me goed afgaat al zeg ik het zelf, ha ha .Dit kaartje is gemaakt met distress inkt en wat mallen ,ja jullie lezen het goed mallen de klok en radertjes zijn mallen en de klok mal heb ik gebruikt voor een sjabloon . dat aan de linkerkant afgescheurd en bewerkt met distress een leuk resultaat .

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik en kijk uit naar jullie reacties .

                                        Lieve Groetjes Rianne 

19 opmerkingen:

  1. Schitterend Herenkartje Rianne, prachtige maalen heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je mannenkaartje Rianne...heel mooi die achtergrond weer en dan met die zakhorloges...is het een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Superleuke kaart heb je gemaakt, mooie, heldere achtergrond, leuk de afbeedlingen die er op staan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, prachtig!! Leuke mannenkaartjes heb je de laatste tijd weer gemaakt!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke mannenkaart heb je gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Rianne, het is bijna een specialiteit van jou, deze mannenkaartjes. Ik vind ze echt heel erg mooi geworden.
    Ook de kaart hieronder, die had ik even gemist door ons familie weekend.
    Mooie kleuren!!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stoere en tegelijk leuke mannenkaart Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mannenkaart Rianne, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Rianne.
    Mijn kleindochter zei vanmorgen : Ik wist niet dat mensen ook van die moderne kaartjes maakten. Zoiets wil ik wel met de kinderen van de naschoolse opvang doen. Zo zie je, 2 generaties, die het niet kunnen wat jij doet, maar het wel degelijk waarderen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurencombinatie ook. Leuke kaart en niet saai. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dit ziet er zeker gaaf uit en zo een pracht van een mannenkaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is helemaal bij met de tijd Rianne! Mooie mannenkaart hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartje " super dat blauw ".
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne