Volgers

woensdag 19 maart 2014

vrolijke verjaardags kaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, Vanmorgen kleindochter op bezoek gehad ze had toetsen en was vroeg klaar en kwam toen even naar ons en dat was gezellig . Vanmiddag naar een nichtje geweest en die woont bij ons net over de grens in België en daar ben ik met de fiets naar toe geweest en een wind dat er stond pff dat was trappen.
alles bij elkaar 20 km gefietst .

Nu mijn  kaartje dat is gemaakt met dylusion inkt het moest een vrolijke verjaardags kaart worden bij de challenge van Art journey en daar wil ik graag aan meedoen . http://artjourneydesign-team.blogspot.be/2014/03/art-journey-challenge-43-colorful.html  Er moest een stempel op van hun zelf. Hopelijk is deze goed gelukt nou ik vind van wel en ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

                                     groetjes Rianne

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Rianne, super gedaan en de tekst is heel gaaf! leuke creatie. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat geen kleurrijke verjaardagskaart is, dan weet ik het niet meer :-0.
    Mooi gedaan. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een kleurrijke en leuke kaart geworden Rianne. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rianne...deze kaart zal hoge ogen gooien bij de challenge!
    Succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke vrolijke kaart. Wat doen de stempels het goed.
    Veel succes.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi van kleur en wat een mooie stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is zeker een vrolijke kaart geworden, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi is deze kaart Rianne.... weer zo'n prachtige achtergrond en met euke stempels erop .....
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een heel knap kaartje! Mooie kleren en leuk van samenstelling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje Rinanne, is net een klein schilderijtje!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, great background! Have a great day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En of deze goed is gelukt. Ik vind 'm super gaaf geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou vrolijk is ie zeker dus 100% geslaagd!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A very beautiful and colorful card, Rianne. Fantastic.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rianne,
    De vrolijkheid spat er vanaf, hele mooie achtergrond, leuke stempels én de tekststempel is top, weer mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi wat een beauty dit kaartje. De kleuren springen eruit en wat de vrolijkheid betreft zit je helemaal goed.
    Veel succes met de chalenge van Art journey.
    Groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel kleurrijke kaart, mooi! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Rianne, deze had ik gemist en het is juist zo'n prachtige kleurrijke kaart, veel succes met de challenge!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne