Volgers

woensdag 12 maart 2014

gewoon mooi


Hallo Bloggers, Hier ben ik weer met een kaartje wat ik al eerder gemaakt heb .Het is te mooi weer om binnen te zitten . We hebben eerst een grt. wandeling gemaakt en daarna nog even in de tuin gezeten .
We hadden het zelfs met onze vestjes aan heel warm ,wat een weertje.

Nu dit kaartje dat heb ik op craft gestempeld een fles van paper artsy die tweemaal afgedrukt en de bloemen  van stamping back in de fles gestempeld en gekleurd met stempelstiften , de flessen met een witte  sharpie pen wat geaccentueerd, gemat op rood card stok en dat weer op een creme kaart. Een tekstje erop en wat schaduw onder de flessen , en klaar is hij weer .

Dit is een andere een a5 model en halve flessen vond ik zomaar leuk.en zo een kaartje is nooit weg.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
           
                    Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Ze zijn alle 2 erg leuk, het komt heel erg mooi uit op het Kraft, super ingekleurd, leuke teksten, top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee prachtige kaarten.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat komen ze mooi uit op het blog Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat ziet dit er supermooi uit ,het glas van de flessen is net echt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Rianne, wat een bijzondere mooie kaart is dit geworden! Je schitterende klaprozen doen ons helemaal verlangen naar de zomer! Maar goed, eerst genieten van het heerlijke voorjaarszonnetje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje, wat komen die bloemen mooi uit op dat kraft!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een leuk idee zeg. Ik heb dat stempelset van die klaprozen ook maar eigenlijk gebruik ik altijd alleen maar de grote ronde klaproos, ook omdat ik niet zo heel goed weet wat ik met de kleinere moet. Maar dit is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Rianne, echt heel mooi gedaan zo die flessen, het is net echt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel knap gedaan Rianne! Die stempels zijn zo mooi!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een prachtig kaartje is dit!! Super zeg, dat witte op de kaart!! Zo natuurlijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne