Volgers

maandag 10 maart 2014

swirls

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje , Eerst wat gewerkt en toen van het zonnetje genoten wat een weertje toch heerlijk .

Dit kaartje heb ik al eerder gemaakt ,de ondergrond met distress grijs en blauw zo in elkaar over laten lopen.
Daar bovenop wat swirls geplaatst en wel door elkaar ,ik was zomaar wat aan het spelen .Daarna heb ik met een watten staafje wat stipjes gegeven .een tekstje geplaatst met de pc en dat was echt een gok .Ook heb ik hier nog wat steentjes geplaatst daarna was ik heel tevreden .Alles gemat op wit en donker blauw en klaar was hij.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en een berichtje achter laten wat ik natuurlijk heel graag lees .
Veder wens ik jullie nog een fijne avond en tot kijk.

                     groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    een erg mooie kaart zo met die swirls erop en ook de tekst is heel toepasselijk!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart en tekst mooi. Zal hem onthouden. Ik heb vast veel gezucht. ghihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Heb je de tekst er op gedaan, toen de kaart al klaar was ???dat was echt een waagstuk... mooie ondergrond, leuke swirls..en mooi afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat is dit mooi zeg. EN dat noem je zomaar een beetje spelen... ik vind het een prachtkaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig en ook de tekst is mooi en erg waar!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Riannne heel leuk gestempeld die swrls en die enkele steentjes erop maakt het heel mooi...Ook een prachtige tekst erop gemaakt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gemaakt Rianne, de swirls eerst gestempelt, en ook de achtergrond erg mooi gemaakt. Een mooi passende tekst, en je super mooie kaartje is klaar. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart vooral omdat je er op speelse wijze aangekomen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige swirls en een mooie kaart!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een effect geven die swirls! Prachtige kaart Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Rianne, de tekst, ja dat is maar al te waar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je kaart Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne