Volgers

zaterdag 29 maart 2014

50 en 18



Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , wat een weertje he ,heerlijk buiten geweest een beetje de tuin gedaan en lekker zitten lezen . De achter buren hadden een heel grote haag met coniferen van ongeveer 6 meter  en die hebben ze gekortwiekt naar 1 meter  er is niets meer van over en jammer dat we dat vinden, arme vogels .Er mocht van ons wel wat af maar zoveel nee dat wilde we niet.

Nu de kaartjes ,deze kaartjes zijn voor een moeder en een dochter die samen jarig zijn ,de een word 50 en de ander word 18 ,dus groot feest. 
Het bovenste heb ik met ecoline gedaan ende sahra heb ik er opgehoogd op gezet ,dit is een oudere stempel en is van mijn vriendin, hij is van Mariette Verhees, voor de ouderen onder ons die dat nog weten .
Wat tekstjes en ballonnen en het kaartje is weer klaar.

Het tweede kaartje is met de yelly plate gemaakt ,ik heb geprobeerd hier wat streepjes op te zetten zodat het wit erdoor kwam .Hier ook weer wat tekstjes en vlaggetjes en kaarsjes .De stempel is van art journey.

Zo dat was een heel verhaal ,maar nu ben ik vergeten jullie te bedanken voor al die leuke berichtjes die ik van jullie mocht ontvangen wat heb ik genoten, of moet ik zeggen wij ,mijn man en vriendin hebben mee genoten dus bedankt .
Nou wens ik jullie nog een fijne zondag en dat is weer genieten hoor ik net op tv dus geniets ze allemaal.

groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaartjes!! Die zullen ze vast heel erg leuk vinden.
    Fijne zondag!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaarten, ieder voor zijn eigen leeftijd een persoonlijk thema.....toppie gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat een leuke kaarten, ik vind de Sarah stempel met mosterd echt gaaf en die voor de 18-jarige wat een leuke tekst en stempel, complimenten, liefs Ans..
    Jammer van de coniferenhaag, misschien gaat alles er nu uit ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Rianne,
    wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Leuk dat moeder en dochter samen hun verjaardagen vieren met bijzondere leeftijden. Prachtige kleuren heb je gekozen en heel gave stempels.
    Ik ken ze niet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Rianne
    Ik vind dat je in een super vorm bent wat je kaarten maken betreft, dit zijn ook weer twee geweldige kaarten, schitterende stempels , passend bij de leeftijd van de dames, héél mooi gemaakt.
    Fijn van het mooie weer genieten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten, vooral de onderste is gaaf, die kleuren zijn ook zo leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er erg leuk uit en zeker voor twee leeftijden zo lekker verschillend
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke en prachtige kaartjes Rianne, ik vind ze top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer 2 super mooie kaartjes Rianne..... weer heerlijk met inkt bezig geweest..met een schitterend resultaat....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuke kaartjes geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feestelijke verjaardagskaarten Rianne...heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat zijn je verjaardagskaarten super!!! Mooie stempel en kleuren combinatie, een feestje om te geven en te krijgen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne