Volgers

donderdag 3 april 2014

goede reis




Hallo Bloggers,


Hier nog even een kaartje van mij , dit is een kaartje voor een over buurvrouw die naar America gaat die mevr. is 84 jaar en ik vind dit zo bijzonder dat ik er een kaartje voor heb gemaakt. Een kaartje voor een goede reis ,De koffers heb ik verhoogd opgeplakt en het beeld ook ,dat is een plaatje van internet dat moet ik wel even zeggen,de koffers heb ik een beetje groen gekleurd .

Nu moet ik jullie even zeggen dat ik echt een paar dagen niet op het blog kom ,ik ga namelijk naar het stempel event en ben best een beetje zenuwachtig wat er zoal te vinden is en hoe het gaat er worden ook workshops gegeven dus ik hoop er ook veel te leren .

Dus over een paar dagen en dan horen jullie het wel ik ben echt benieuwd het is namelijk de eerste keer en dan twee dagen .Wat zullen moe zijn ,ik ga namelijk met mijn vriendin.
Nou ik wens jullie een fijn weekend en tot maandag of dinsdag.

                groetjes Rianne 

13 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Mooie kaart voor deze krasse dame die naar Amerika gaat, heel erg leuk en jij 2 dagen naar het stempel event, ik was na één dagje Creabeurs al helemaal op..ik wens jou en je vriendin heel veel plezier...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is het geworden. Krasse buurvrouw hoor op dioe leeftijd nog naar Amerika.
    Wij gaan dan naar het Event in Nijkerk, 2 dagen, en zenuwachtig dat we samen zijn.We gaan er een prachtig en leerzaam weekend van maken.
    tot morgen. Groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een gaaf kaartje, mooi ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Rianne, wat een onderneming voor de 84 jarige mevrouw, je hebt een super gave kaart voor haar gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk, je kaart en je activiteit komend weekeind. Heel heel veel plezier, grietjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuke kaart en ik wens je veel plezier op het stempelevent
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan en een fijn weekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie, geslaagde kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chapeau voor jouw buurvrouw, top dat ze dit doet. En wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt, lief van je hoor. Ik wens je heel veel plezier in Nijkerk, lijkt me superleuk. Geniet ervan!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje voor je overbuurvrouw Rianne....wel een onderneming zo'n reis op haar leeftijd...
    En veel plezier op het stempelevent...ik ben benieuwd naar je verslag ervan....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,
    wat heb je een mooi kaartje gemaakt. Lief om dat voor je buurvrouw van 84 te maken. Fijn dat ze nog zo gezond is dat ze zo'n reis kan maken.
    Heel veel plezier in Nijkerk! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je buuf nog zo fit is op die leeftijd! Je kaartje is prachtig, ze zal er vast blij mee zijn! Veel plezier in Nijkerk, maar dat gaat vast goed komen!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart heb je voor haar gemaakt en zo gaaf als je met je 84ste nog naar Amerika gaat, dat is een fief wijfie.
    Heel veel plezier tijdens het weekend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne