Volgers

vrijdag 11 april 2014

uitgeprobeert

Hallo Bloggers,


Allereerst wil ik Marion bedanken dat ze volger is geworden nog maar twee dan zijn we bij de Honderd
wie had dat ooit gedacht .Nou ik hoop dat ik jullie een beetje kan inspireren .

Nu mijn kaartje wat ik gauw even post tussen de bedrijven door Mijn man is vandaag namelijk jarig en wat heeft hij het getroffen met het mooie weer.Hij zegt zelf dat hij het verdient heeft nou dat zal dan zeker maar of ik het er mee eens ben blijft onzeker hi hi hi '

Maar nu mijn kaartje ,Ik had alcoholinkt gekocht een paar flesjes om uit te proberen omdat ik dacht dat het niets voor mij was,nou daar heb ik me sterk in vergist natuurlijk,nu heb ik spijt dat ik niet meer genomen heb ,maar dat komt wel weer , wat een mooi spul is dat.
Jullie mogen zelf oordelen en ben echt benieuwd wat jullie er van vinden ,ik ben er helemaal weg van je kunt geen een kaartje het zelfde maken .

Nou ik wens jullie een prettig weekend en tot kijk.

                                           groetjes Rianne
De kleuren zijn in het echt nog veel mooier.

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren Rianne! Ik snap dat je spijt heb maar zo hou je ook nog wat te wensen over toch :P.

    Van harte gefeliciteerd met je man, maak er samen een mooie dag van!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is super spul!! En je kaartje ook!!
    Gefeliciteerd met je man!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi rianne
    Als eerste van harte gefeliciteerd met man en je kaart is geweldig mooi door al die sprankelende en heldere kleuren
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je jarige man Rianne...nog veel goede jaren erbij met elkaar!
    Je alcohol inkt kaartje is zo mooi...je hebt gelijk, het is prachtige inkt en zo leuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van ♥-e gefeliciteerd met je man, gezellige avond nog !
    Je kaartje is echt super, hele mooie kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je man Rianne! En je kaart is echt een toppertje. Als dit uitproberen is dan ben ik benieuwd wat we allemaal nog voorgeschoteld krijgen.
    Ik wens je en heel fijne avond.
    En natuurlijk de felicitaties aan je man!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je man. En je kaart geweldig! Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. op de eerste plaats gefeliciteerd met Jan. Nog vele jaren.
    En wat een prachtig kaartje, ik wilde er niet aan beginnen om alcoholinkt te kopen, maar ik wet nu niet of ik dat lang vol ga houden. Het is prachtig om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad leuk spul die alcoholinkt! Je kaartje is prachtig Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je man Rianne en wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, die kleuren helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man Rianne...en je kaartje is super mooi wat een vrolijke kleurtjes allemaal....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je man en wat een mooi uitprobeersel. Goed gelukt hoor.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie achtergrond. Ik zal ze ook weer eens tevoorschijn halen.

    Gr.gz

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig Rianne, heel mooi landschapje heb je hier getoverd met je nieuwe speelgoed!! Prachtig gedaan hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al zulke mooie resultaten! Een mooi geheel zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne