Volgers

zondag 13 april 2014

neem de tijd

Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer ,na alles opgeruimd te hebbben dacht ik ik ga gauw een kaartje plaatsen . Jullie allemaal bedankt voor de felicitaties voor mijn man ,het is leuk een verjaardag maar ben toch ook weer blij dat alles weer normaal is . En we weer kunnen doen waar we zin in hebben twee dagen is te veel van het goede.

Nu mijn kaartje , dit zijn nieuwe stempels van allerlei merken en dat werkt het leukst uitleg behoeft dit kaartje niet het is gekleurd met distress inkt ook het ingekleurde . De kaart ook een zwart randje gegeven en toen op een witte kaart geplakt .

Nu gaan we een heerlijke wandeling maken en vanavond kom ik bij jullie langs .Ik wens julie een fijne Zondag en maak er wat van . ieder op zijn manier.

 
       Groetjes  Rianne


19 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man, de drukte weer voorbij, kun je weer lekker stempelen..Ik vind deze kaart heel erg leuk, wat een mooie stempels en leuke tekst..fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, leuke stempels en mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt superleuk geworden, Rianne!
    En ja, de stempels plakken behoorlijk, helaas. Stempel eerst eens met embossing inkt-paar keer afdrukken op kladpapier en dan opnieuw be-inkten met de zwarte inkt. Probeer ook eens uit welke inkt jou het beste ligt. Ik stempel met Versafine (Onyx black) of Archival Ink (Jet black). Haal ook de stempeltjes er heel voorzichtig af. Is er dan toch nog iets misgegaan, dan pak je gewoon een zwarte stift om bij te kleuren (soms moet je dan alles bijkleuren anders krijg je kleurverschil in het zwart). Op You Tube heeft Lavinia - Tracey Dutton, ook tutorials gezet. Misschien heb je daar ook nog wat aan. Op mijn Pinterestboard onder tutorials heb ik ook nog wat staan voor haar, hier kun je zo naar kijken, je hoeft zelf geen pinterest te hebben hiervoor. Hoop, dat je hier wat aan hebt. Groetjes en fijne zondag verder. Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een enig kaartje. Leuke tekst heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke voorjaarskaart Rianne met leuke stempels,,
    Fijne zondag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooi kaartje Rianne waar ook de lente duidelijk op naar voren komt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi rianne
    wat een leuk schattige kaart zo vrolijk van kleur en leuke stempels
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Rianne, I found your blog! Thank you for leaving comments on my blog. :). This is a lovely card, pretty colours and a great scene! You could enter it into the Lavinia Stamps challenge this month! www.laviniastamps.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk weer je stempelkaartje Rianne...heel vrolijk van kleur en vooral die fairy is geweldig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je man Rianne en wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, geweldige stempel en je onderstaande kaart ik ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart met die hele gave stempel ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof Rianne en prachtig van kleur!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart is het! Ik heb deze stempel ook. Past goed op je kaart. Mooi van kleur en goed gecombineerd die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooie, geslaagde kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just adorable, love the image and colors.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n frisse kaart! Leuk dat je lekker alles door elkaar combineert. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne