Volgers

dinsdag 8 april 2014

Beurs,

Hallo Bloggers,

Nou dat heeft even geduurd hé eer jullie iets van mij hoorde ,maar nu weer opgeknapt en weer met volle moed aan de blog.

Nou Vrijdagavond met de auto naar Nijkerk zo een anderhalf uur rijden voor we er waren ,ook nog even een file en ja toen waren we er. De auto geparkeerd bij het hotel en naar binnen, ons gemeld en een kamer gekregen onze koffers daar neergezet en weer naar beneden. Kijken wie er waren dat viel die avond tegen want er was nog niemand die we kende toch maar koffie en thee besteld en maar afwachten toen nog een wijntje, we waren immers uit .daarna weer naar de kamer en naar bed ,het slapen viel niet mee dus maar lekker liggen kletsen toen kwam de slaap vanzelf.

Morgens eerst ontbeten en daar zagen we wel al veel mensen en wat een verwennerij ,het ontbijt was goed en uitgebreid.Maar nu komt het ,op naar de beurs we waren zo benieuwd hoe of wat het zou zijn .
Het begin is het zelfde als in Den Bosch lange rijen mensen maar toen ging de snoepwinkel open wat groot en wat een stempels, zoveel had ik nog nooit bij elkaar gezien . In het midden een groot vierkant plein met alleen maar workshops waar je zomaar aan mee kon doen en wat we natuurlijk ook hebben gedaan .Op het eind van de dag hebben we  alle spulletjes terug gebracht naar het hotel en weer naar het restaurant waar we lekker gegeten hebben en waar we ook tegen Alie Hoogenboezem troffen  en aan haar tafeltje gezeten wat gekletst, wat we natuurlijk heel leuk vonden.
Avonds waren er weer wat workshops wat ook weer heel leuk was en met een paar weer meegedaan .
Daarna weer koffie en een wijntje en naar bed .We waren toen heel moe en sliepen wel, kon  niet anders .
s morgens werden we wakker van de wekker en zijn we weer gaan ontbijten ,wat natuurlijk ook weer goed smaakte en de zaal nu echt propvol was . Daarna weer naar de beurs want we hadden lang nog niet alles gezien ,ook nog een paar workshops en toen was het weer tijd om de koffers te halen en naar huis te gaan .
Wat een weekend en wat was ik moe maar voldaan en zeker tot volgend jaar dus ik ga zeker goed sparen om nog meer te kopen .Ik laat hier even zien wat ik zoal gekocht heb .ik heb me nog ingehouden .
Nou hopelijk heb ik jullie niet verveeld met dit verhaal maar ik wilde jullie ook een klein beetje mee laten genieten .Een kaartje heb ik nog niet gemaakt maar dat komt morgen wel .

  Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .

                                                            groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je het reuze naar je zin gehad in luilekkerstempelland.
    Fijn dat je zo genoten hebt.
    Ik ben benieuwd wat creaties ervan gemaakt gaan worden met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige buit Rianne en zo te lezen was het reuze gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat je een leuk weekend heb gehad Rianne in het stempelwahalla....in Nijkerk...
    Er zijn heel wat leuke stempelspulletjes in je mandje gevallen....Ook ik ben weer reuze benieuwd wat voor moois je er weer mee gaat maken.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een stempels wat een fantastisch weekend.
    Volgend jaar gaan we weer?

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    hartstikke leuk zo je reisverhaal zelf had ik niet de mogelijkheid om te gaan maar zo heb ik toch wat sfeer geproeft:-)) en erg leuke aankopen heb je gedaan
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Wat een mooie materialen heb je gekocht, ben net als de rest benieuwd wat voor mooie creaties je hiermee gaat maken!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verhaal klinkt geweldig. Dat is eigenlijk een goed idee, kan je veel langer genieten. En wij gaan straks meegenieten van alles dat je weer maakt Succes Ranne gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heel erg goed allemaal, Rianne! En de buit is ook geweldig! Ik ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat doen. Misschien moet ik Nijkerk toch op mijn lijstje zetten voor volgend jaar i.p.v. Den Bosch.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verhaal zeg, jullie hebben je duidelijk wel vermaakt,
    leuk hoor zo'n dag en dan ook nog workshops !
    Ook een te gekke aanwinst in stempels, je kan voorlopig weer vooruit ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig heb ik nu dit blog van jou ook gevonden! Wat heb je mooie dingen gescoord op de beurs.. snap dat je helemaal vol ideeën zit en aan de slag wilt! Ik heb ook genoten van de beurs. Ben er niet helemaal overheen geweest omdat ik daar niet aan toe kwam.... maar het was weer een feest!
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog en het meedoen met de blogcandy!
    Warme groet en tot gauw ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk wanneer je thuis bent om alles even uit te stallen en op je gemakje te genieten van je nieuwe aankopen.Leuke materialen heb je aangeschaft. Zo veel en leuk allemaal dat je niet weet waar mee je gaat beginnen haha. Veel plezier met je nieuwe spulletjes ik kijk er naar uit om je eerste werkstuk (met nieuwe materialen) op je blog te kunnen bewonderen.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,

    De link staat toch echt in het bericht :D, als je op de tekst "stampin met Priskilla" klikt kom je er meteen op. (stampinmetpriskilla.blogspot.nl)

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat bijkomen wil wat :-) Het was leuk om jou en je vriendin te ontmoeten en te spreken Rianne! En wat heb je mooie aankopen gedaan...veel plezier daarmee hoor...groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Rianne, wat heb jij een topweekend gehad zeg. En ook nog van die super aankopen gedaan. Daar komen vast weer heel mooie kaarten van. Je verslag is erg leuk om te lezen...Je gaat vast volgend jaar weer....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rianne,
    Wat fijn dat je zo'n TOP weekend hebt gehad en ook nog zoveel mooie spullen hebt gekocht..ben benieuwd wat je weer allemaal gaat maken...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je ons even laat meegenieten Rianne! Leuk om te lezen dat je zo'n fijn weekend hebt gehad. Leuke spulletjes heb je gekocht...ik zit er verlekkerd naar te kijken haha! Ben benieuwd naar de creaties die je er mee gaat maken, veel plezier!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je een mooi weekend hebt gehad. Je aanschaf is ook mooi!!!
    Hier zullen veel mooie items mee gecreëerd worden. Was het voor de 1e keer dat je naar het As weekend bent geweest?

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je het zo goed hebt gehad op het Event! De eerste keer was ik maar 1 dag gegaan, omdat ik toen niet anders kon, maar wat vond ik dat jammer, dus het tweede jaar het weekend geweest en super genoten... Vorig jaar plots niet gekunnen en zo gebaald; het is echt het feest waar ik het hele jaar naar uitkijk (en zoveel mooie stempels vind dat ik meer dan een jaar vooruit kan...) En dit jaar heb ik je niet gezien; ik zat bij de Scrapheap met een demo/workshop, maar het was ook heerlijk druk, echt gezellig en ook vanaf die kant heb ik ervan genoten... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne