Volgers

donderdag 17 april 2014

lente

Hallo Bloggers,


Dit kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempels ,ze zijn zo mooi, dit was altijd al een wens van mij dus nu maar gekocht. Ze zijn van Paper artsy De achtergrond heb ik met distress inkt gemaakt . daarop gestempeld met archival  grijs, dat is niet zo hard als zwart en veel mooier.Ook de bloemen gekleurd met distress.
Nu wil ik deze kaart mee laten doen met de challenge van stamping back  http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/ daar vragen ze een lente kaart .Nou dat is dit wel geworden zeker met die gele kaart er achter.
Nou ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .

           groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je met die geweldige mooie stempels!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Rianne,
    Wat komen de bloemen super uit tegen de achtergrond en de tekst is ook mooi, fijne paasdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de SB challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart
    ben gelijk even volger geworden
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart, en de stempels zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG kaartje weer Rianne ..heel mooi gestempeld en ook de achtergrond is heel fris van kleur....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    heel gaaf!! Schitterende kleuren en wat een prachtige stempels heb je gekocht en gebruikt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous colours in your background, great card! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart in prachtige kleuren! Mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Rianne, wat een mooie kaart. Schitterende kleuren heb je gebruikt. Ik kan me wel voorstellen dat deze stempels op je wensenlijstje stonden, ze zijn echt heel erg mooi. Alles heel mooi samengesteld, een hele vrolijke lentekaart!
    Groetjes en alvast een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met de kleuren en de leuke stempels Rianne...succes met de Stampinback Challenge :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, lekkere felle kleurtjes heb je gebruikt
    fijne pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful whimsical design the background is fabulous for the pretty flowers. Happy Easter, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne