Volgers

dinsdag 15 april 2014

voor het leven

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer , vanmiddag heerlijk geknutseld met wat dames die wilde stempelen en dat hebben we gedaan. Ik heb dit kaartje gemaakt, wat ik  geleerd heb op een workshop op het event en dat heb ik weer door gegeven aan die dames wat ze erg leuk vonden .Zeker om met inkt veel verschillende kaartjes te maken ook de stippen maken vonden ze leuk om te doen . Ik zal even vertellen hoe ik dat geleerd heb, je neemt wat zwarte inkt een beetje water dat vermengen met een penseel en dan met je penseeltje slaan en het papier niet raken . zo krijg je stippen . Dus een eenvoudig kaartje met toch een beetje inhoud.
De banen heb ik gestempeld met distress inkt toen nog wat hexagons gestempeld maar daar kun je natuur van alles op stempelen en dat hebben die dames ook gedaan vlinders en vogeltjes,wat ook weer leuk was.
Nu wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.


                 groetjes Rianne 

14 opmerkingen:

  1. Is altijd leuk om met andere te knutselen en zeker als het dan nog eens productief is. Voor de stippen heb ik een stempel, maar de uitleg van jou ga ik toch ook eens met een penseel te werk gaan
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor om samen te knutselen, schitterend kaartje heb je weer gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer samen aan de freubel geweest bent Rianne...jouw kaartje is in ieder geval heel leuk geworden....heel mooi detail zijn die inktspettertjes....PRACHTIG geheel!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Mooie kleurtjes heeft je kaart, leuk de hexagons en de stippen, alweer wat geleerd..leuk..liefs Ans .
    p.s. mooie tekst..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig de kleur Rianne, ik vind je kaart weer prachtig, mooie uitwerking.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrije expressie...leuk met zo weinig materiaal Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat heb je dit prachtig bedacht. Ik vind het een kunstwerkje! De kleuren zijn zo tof bij elkaar! En de stempel een heel ware! Zal ik aan denken als ik morgen bij de tandarts zit voor de kies.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuke techniek met die stippen, ik ga het zeker eens proberen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaart heb je gemaakt Rianne, de hexagons staan er héél leuk bij, het is een prachtige creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Rianne.... en gaaf met die banen erop.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Rianne, leuk gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt helemaal gelijk met die tekst, mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart weer Rianne, mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan, die turquoise vegen geven echt "schwung" aan je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne