Volgers

maandag 21 april 2014

geprobeerd twee

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer , hopelijk hebben jullie fijne dagen gehad ,bij ons zijn ze rustig verlopen met wat lezen en een wandeling en een ritje met de auto waren ze goed .

Nu mijn kaartje, . Dit is weer een probeersel met alcohol inkt ,de strook heb ik gekregen van Connie van kicostamps daar moest ik het  maar eens mee proberen ,nou dat heb ik gedaan en zie dit is het resultaat en dat met maar drie kleuren want meer heb ik niet .Dat word dus weer kopen ,ha ha ha .
Natuurlijk kon ik het niet weggooien en heb er een kaartje van gemaakt met gewoon een wit kaartje er achter te plakken .ik vond het wel een leuk kaartje en hoop jullie natuurlijk ook.
Veder wens ik jullie nog een fijne avond en voor degene die morgen moeten werken een fijne werkweek.

                    Groetjes Rianne 


16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Inderdaad geweldig om mee te werken deze alcohol inkt. En meteen een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Groot gelijk dat je er een kaartje van maakte!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor. Het werkt zeker verslavend, heb denk ik al wel 12 flesjes, iedere keer weer een paar erbij. Je hebt weinig nodig voor een mooi kaartje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is heel mooi en is iets anders.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi resultaat Rianne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Wat mooi !! knap gedaan met 3 kleuren, super op een kaart, liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is "knoeien" met inkt en verf toch leuk, morgen laat ik ook wat leuks zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi resultaat ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne
    Wat een mooi effect krijg je met maar drie kleurtjes, het is een prachtig kaartje zo.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaart. Heel leuk probeersel vind ik het. De kleuren zijn perfect bij elkaar. Heerlijk toch als je het rustig aan kunt doen, deze dagen? Genoten heb je, zo te lezen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje is het weer geworden...heel mooi die kleurtjes ...
    en weer een nieuwe techniek uitgeprobeerd....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een supermooie kaart werd het ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk effect krijg je hiermee, heel mooi geworden!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,

    Dit knoeisel is erg geslaagd! Mooi hoor!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap hoor zo'n leuk effect met de AI op zo'n strookje, Rianne
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne