Volgers

zondag 27 april 2014

mooi

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer ,Na een paar leuke dagen nu maar weer eens een kaartje .Deze techniek had ik geleerd op het event ,alleen heb ik het met dylusions gedaan met blauw en geel, daar boven op met gesso witte rondjes en daarop gestempeld met stempels van Lavina die heb ik  bewerkt met een witte sharpie pen een tekst heb ik niet gebruikt dat kan altijd nog .
Ik wens jullie nog een fijne avond en voor degene die vakantie hebben een fijne vakantie.

                                           Liefs Rianne

21 opmerkingen:

  1. Een eigen draai aan iets geven is ook erg leuk...dat laat je hier ook zien Rianne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad MOOI Rianne,
    Wat een prachtige kleuren en erg mooie stempels,knap werk..
    Wij hebben weer heel veel regen gehad vandaag..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige achtergrond Rianne! Een heel knappe kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rianne, ik vind de kleurencombi ook zo ontzettend mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Riannne ...en weer met prachtige kleurtjes....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer zo'n echte "whow" kaart, zou hem maar zonder tekst doen, kan de ontvanger hem inlijsten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kleuren spatten van mn scherm, Rianne.
    Prachtige kaart, prachtig gemaakt en prachtige stempels (hi, hi, ik heb ze ook).
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne
    Schitterende kleuren heb je voor deze prachtige kaart gebruikt, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart geworden, en die kleuren echt waw waw

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oah wat mooi, terecht mooi te noemen met schitterend taterende kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful design, love the colours! Greetings, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Rianne,
    leuk je titel, alleen is dat een beetje zacht uitgedrukt. Ik vind hem SCHITTEREND!! Wat een mooie kleuren en het verloop van de kleuren. Echt top!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het geeft een heel erg mooi effect ! geslaagd hoo r! toppie
    de kleuren zijn geweldig bij elkaar
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dit ziet er geweldig mooi uit en zoals ie overkomt prachtig in dat blauw/groenachtig!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Rianne
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt heel mooi, vooral de kleuren.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kleurencombinatie, je creatie weer zeer geslaagd!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rianne,

    Je kaart is weer geweldig zo met die mooie kleurencombi SUPER.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie achtergrond!! En die bloemen met het wit zijn zo veel mooier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig werkje Rianne, super mooie kleuren en mooi ontwerp!!Schitterend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne