Volgers

donderdag 24 april 2014

nog een probeersel.

Hallo Bloggers,

daar ben ik weer, Nu met een kaartje wat ik eens gezien had bij Maria en dat vond ik zo een leuke techniek dat ik dat ook eens moest proberen .
eerst een workshop gezocht om te kijken hoe dat gaat ,nu nog het papier en ik kon beginnen.
 Zo gezegd zo gedaan, Het papier is een witte envelop met een draad erin en die word tyvek genoemd .
Nou dat heb ik eerst gekleurd met distress kleuren, je past de kleuren een beetje bij elkaar aan .
Dan kun je er met een strijkbout of een heattool op .Dan zie je het krimpen en vervormen wat een leuk effect heeft.Kijk op het kaartje onderaan .Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                           groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Ja Rianne, Zoiets kan je aan jou wel overlaten Ik vind het prachtig gedaan. Ergens heb ik nog A5 papier, dat ik op een beurs heb zitten maken met nogal vet krijgt en dan een heattool. Maar 1 keer, want ik verbrandde we gelijk mijn hand. Dus dat was het niet voor mij. Wel mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gedaan hoor.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Rianne! Ik heb ook Tyvek liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen om ermee te werken. Maar als ik je kaartje zie, jeuken mijn handen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is deze kaart weer Rianne....alweer iets nieuws uitgeprobeerd met prachtig resultaat zie ik....dat doe ik je niet na....Knap van je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Mooie achtergrond heb je gemaakt. leuk dat het een beetje krimpt, de stempels zijn ook weer super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw3 Rianne, dit is een héle mooi kaart geworden, prachtige kleuren en een leuke techniek, mooi gedaan hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ben jij lekker aan het experimenteren ! leuk en mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig probeersel, ik vind hem helemaal geslaagd!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very pretty card, great use of Tyvek! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi gedaan Rianne, prachtig hoe je dit met die stempels gecombineerd heb, hele mooie kleurencombinatie ook en je Tyvek, altijd mooi , nietwaar!!!??

    Groetjes en nog veel speel genot met je stempels en tyvek!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne