Volgers

woensdag 30 april 2014

kleurenkaartenteam

Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer, Nu met een kaartje voor het kleurenkaartenteam daar vroegen ze een kaartje te maken met de kleuren mint groen en kobalt blauw. Nou dat was me een partij moeilijk ,ik had namelijk geen mint groenen inkt dus heb ik acryl verf gebruikt ,dat heb ik op de stempel gedaan en zo afgedrukt daarna de stempels goed af gedaan . Het pak van de man heb ik kobalt gekleurd dus toch zo aan de kleuren gekomen.
Als je meer wilt zien van deze kleuren kijk dan bij Martina http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/04/kleurenkaartenteam-oproep-4de-schakel.html
Daar zijn er heel veel die kaartjes maken van deze kleuren.
Hopelijk bevalt dit kaartje jullie heel goed , nou wens ik jullie veel kijk genot en tot kijk.

 
                 groetjes Rianne

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaart Rianne, wat leuk gemaakt zeg, je bent heerlijk er mee bezig geweest, ziet er heel goed uit. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, je kaart ziet er top uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Nou, deze keer ben je weer helemaal uit je dak gegaan, zo zie je maar weer je kunt bijna met alles stempelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele mooie kaartecht een mannen kaart.g

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele mooie kaart echt een mannen kaart
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk is je kaartje Rianne...prachtig ook die regendruppeltjes niet van echt te onderscheiden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt ! geslaagd hoor!
    weer erg blij met je deelname,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Rianne,
    Ik vind de kleurenmix echt heel erg mooi..de druppels zijn erg leu..knap gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rianne wat mooi weer. Klasse apart hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Rianne,

    Helemaal geslaagd qua kleurencombinatie. Hoop dat het geen voorbode voor ons Belgisch verlengd weekend is...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje! En wat mooi heb je die druppels gemaakt!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi rianne
    nou je kaart is 200% geslaagd maar die regendruppels vind ik helemaal geweldig geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof en shiek kostuum...
    Die druppels vind ik zeer knap.
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Rianne wat een schitterende kaart, ik vind hem geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gemaakt! Past wel een beetje bij het weer van vandaag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niks van te zien dat je het lastige kleurtjes vond.., Het is een heel geslaagd kaartje, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat slim om je kleurenprobleem met acrylverf op te lossen! Ik vind het echt een heel gaaf kaartje geworden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaart heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.

    Fijne dag nog vandaag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie en bijzondere kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ondanks de moeilijkheid mooi zo. Helemaal die regendruppels en de kleurverdeling. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met je creatieve oplossingen heb je een mooie kaart ervan gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke en bijzondere herenkaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne