Volgers

vrijdag 2 mei 2014

vriendschap

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,Allereerst wil ik jullie bedanken voor al die leuke reacties ,ook wil ik mijn nieuwe volgers bedanken en hopelijk hebben jullie veel kijk genot en kun jullie inspiratie opdoen.

Waar ik zit is het koud en winderig . maar binnen is het lekker en warm . Fijn weer om te knutselen , en dat hebben we dan ook maar gedaan .

Een herenkaartje of jongenskaart kan alle twee ,de ondergrond is met disterss die ik gebruikt heb om in te kleuren daar wat water op gesprayd en toen met mijn kaart erdoor laten drogen en kijken hoe het uitvalt .
toen gestempeld met de stempels van art journey .

Ik hoop dat het jullie weer bevalt .
Ik wens jullie een fijn weekend en veel plezier met goed weer.


               Groetjes Rianne
                                     

11 opmerkingen:

  1. leuke kaart is het geworden. Ik ga maar duimen voor beter weer. Geniet nog lekker of veel hobby plezier.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, je ondergrond is gaaf geworden, hoor.
    Je hebt er weer een hele mooie kaart bij.
    Was net even buiten en vond het koud!!! We zijn verwend, geloof ik.
    Groetjes en een fijn weekend (het wordt weer warmer!!)
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er erg mooi en leuk uit zo deze vriendschapskaart en ja ook in het midden van het land is het best frisjes!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed weer hoop ik ook op dit weekend! Kunnen we lekker buiten Yorga zijn verjaardag vieren :D. Je kaart is prachtig, mooi die kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Rianne
    Ik hoop voor jou dat het wat warmer word, want alsje weg bent en je kan geen kant op, ja dat is ook niet leuk.
    je hebt wel kans gezien om weer een prachtige mannenkaart te maken.
    Dat is dan weer meegenomen toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prima "boy's" kaartje leuke stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Rianne, ik vind hem prachtig. Het was inderdaad vandaag maar kil met die koude wind.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Ook hier laat het weer te wensen over, vandaag eindelijk een droog dagje, wat is je kaartje leuk, ben helemaal weg van de mannenstempel, super..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en fijne kleuren.Ja hier is ook een koude wind vandaag net als bij jou denk ik.toch een fijne dag en lekker knutselen. Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een leuk, geslaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne