Volgers

maandag 26 mei 2014

Jarig

Hallo Bloggers,

Hier zijn we weer ,na een druk en gezellig weekend met mooi weer ,ga ik nu een kaartje plaatsen dat ik voor mijn kleindochter gemaakt hebt .die werd namelijk   alweer  17 jaar zaterdag .
Zondag waren wij zelf 45 jaar getrouwd en hebben een gezellige middag gehad met een midget golf en een heerlijk diner. Het was reuze gezellig alweer zo met alles tezamen . We werden naar huis gebracht door onze kleinzoon en ook dat was leuk dus al bij al een heerlijk weekend .

Het kaartje is gemaakt met distress en de stempels zijn van Art journey en stamping back ook de spetters is een stempel die je heel gemakkelijk kunt gebruiken . De tekst had ik met groene archival gedaan maar heb hem daarna nog met zwarte archival na gestempeld dat was duidelijker. dat krijgen jullie niet te zien want ik had hem zo al gescand .

Nu wens ik jullie veder nog een fijne dag en hopelijk valt het weer een beetje mee .
 
             Lieve Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart voor je klein dochter.
    Alvast gefeliciteerd.
    Liefs Sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel goed kaartje! De cirkels zijn zo leuk en de stoere meid in combinatie met de achtergrond... dit zal ze gaaf vinden!
    Van harte met zowel haar verjaardag als jullie trouwdag, Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke stoere kaart voor je kleindochter en ook nog van harte met jullie jubileum:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, a lightgreen dream of postcard. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat een prachtige kaart voor je kleindochter, kleine meisjes worden groot, echt dat meisje is zo'n leuke stempel..Nog gefeliciteerd met jullie 45-jarig huwelijk..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je kleindochter en met jullie 45-jarig huwelijk, dat klinkt als een supergezellig weekend Rianne, top en dat is je kaartje ook voor je kleindochter, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schitterend kaartje voor je grote kleindochter! Je weekend klinkt inderdaad als een heel gezellig weekend.
    Fijn dat je zo genoten hebt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje voor je kleindochter Rianne...nog gefeliciteerd met haar verjaardag en zeker ook met jullie 45 jarig huwelijk...Wat leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ideale kaart voor zo'n jonge meid! Heel mooi gedaan en nog een dikke proficiat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst nog gefeliciteerd en wat heb je een leuke kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne