Volgers

woensdag 14 mei 2014

nogmaals herenkaart

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer een beetje aan de late kant ,maar alles is stuk hier dat lijkt tenminste ,of het spookt hier dat kan ook nog . De Koelkast ,de hd speler en nu begaf de printer het ook nog .Wat komt er nog meer .
Zo zie je maar zo heb je niets en dan komt alles ineens.

Nu mijn kaartje , jullie zullen denken weer een heren kaart maar ik heb die nu eenmaal veel nodig .
eerst een achtergrond gemaakt met een template daar de heren op gestempeld en veder wat opgefleurd met andere stempels en een tekst .De rondjes bovenin heb ik met twee kleuren gestempeld en in elkaar over laten lopen .

Ik hoop dat het jullie inspireert en natuurlijk hem mooi vind .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                         liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. Jeetje wat vervelend dat alles tegelijk stuk gaat Rianne, hoop maar dat er niet nog meer stuk gaat. Je kaart is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke dingen komen nooit alleen, das hier ook hoor. Je kaart is mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas komt zoiets nooit alleen, dat is heel herkenbaar, en dan denk je wat komt er nu nog allemaal. Maar je kaartje is in ieder geval erg mooi gestempelt Rianne, knap gedaan. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne
    Dat is balen, hopelijk blijft het hierbij. Wij kregen vandaag stukken aan de auto, ben benieuwd wat dit weer is......zo niet leuk.
    Je kaartje is gaaf, ik heb op de stempelbeurs nog met deze stempelset in mijn handen gestaan.......jammer genoeg niet gekocht maar ik kom hem vast nog wel eens tegen hihihi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer een prachtige mannenkaart hoor Rianne! Dat gaat jou zo goed af...
    Succes met het repareren van alle kapotte spullen of met uitzoeken van nieuwe...
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne, wat een gaaf kaartje weer!
    Superleuk deze stempels.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Soms heb je dat gaat alles stuk, meestal in drieen, dan heb je het nu gehad..wat een leuke stoeren mannenkaart is dit, gave stempels,MOOI
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Rianne, dat heb je als je veel aanbidders hebt. !!! Maar het is weer een prachtige kaart geworden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze herenkaart is super leuk Rianne....
    hopelijk blijft het bij deze stukken....zo zie je maar waar je al niet allemaal apparaten voor hebt....bij ons valt de stroom nogal eens uit ...en dan besef je ook wat er allemaal op stroom gaat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne
    Wauw , wat is dit weer een mooie herenkaart, jij zegt dat zo keurig, het is te hopen dat er niet meer stuk gaat bij jullie, daar gaat je vakantie geld, dat zou zonde zijn als je het moet besteden aan nieuwe spullen.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne