Volgers

woensdag 21 mei 2014

de zoveelste herenkaart

Hallo Bloggers,

Hier weer iets van mij , Wat was het vannacht een weer hé, gelukkig was het maar even . Ik kan altijd zo slecht slapen als het onweert ik ben niet echt bang, maar slapen ho maar. Hier valt het vandaag reuze mee de temperatuur is nog heerlijk alleen geen zon.

Nu mijn kaartje ,dat is dezelfde achtergrond als het vorige dat had ik over en heb er deze kaart van gemaakt.
De stempels zijn van  stamping back en  Art Journey en ook weer goed te combineren.
ik wens ieder een fijne avond en tot kijk.

                                 groetjes Rianne 

10 opmerkingen:

  1. Och Rianne...is het echt zo slecht geweest vannacht....ik heb er helemaal niets van gehoord....en hemelsbreed is dat toch niet zo ver van hier....maar slapen doe ik altijd heel goed, gelukkig...
    Je heb weer een super mooie herenkaart gemaakt...heel mooi die rijtjes estempelde letters....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook helemaal niets gemerkt van slecht weer vannacht terwijl ik een hele lichte slaper ben. Je herenkaart is weer prachtig!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier viel het ook reuze mee!

    Prachtige kaart, vindt de kleuren erg mooi die je hebt gebruikt!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mag er weer zijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    jij bent echt de stempelkoningin hoor! Wat een supermooi geheel is het weer geworden. Weet je waar ik eigenlijk hel benieuwd naar ben: hoeveel stempels heb jij?
    Ik zie elke keer zulke prachtige exemplaren..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rianne
    Ook deze kaart is weer héél mooi in deze kleuren.
    Ik was zo moe, ik heb niets van het slechte weer meegekregen.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Prachtige kaart, weer een mooie combinatie van alle stempels..super en..slecht weer ?? wij hebben geen druppel regen gehad en vandaag ook nog veel zon en warm..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gave stempelcollage en zulk mooi kleurgebruik Rianne...heel mooi!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb dit stempelset ook, maar nog niet zo veel gebruikt . jij hebt er een geslaagde kaart mee gemaakt !mooi gedaan,
    bedankt voor de inspiratie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne