Volgers

maandag 19 mei 2014

van alles

Hallo Bloggers,


Wat een weertje hé, heerlijk lekker luieren en dat heb ik ook gedaan vandaag, een boek uit gelezen, gisteren hadden we  gefietst dus vandaag lui.

Dan heb ik ook niet zoveel te vertellen natuurlijk ,ja ik kan mijn boek vertellen maar daar vinden jullie niets aan denk ik dus doe ik dat maar niet.

Over mijn kaartje kan ik wel iets vertellen ,de achtergrond is met yelly plate gemaakt en een embossing mal zo een witte waar je een papiertje tussen moet leggen ,die had ik met bloemen dus die afgedrukt in de verf.
laten drogen en dit was het resultaat. Maar wat moest ik ermee .na lang na gedacht te hebben besloot ik er niet te veel aan te doen, hij spraak al voor zich . Een bloemen stempel van lavina en de ringen van stamping back in twee kleuren . De kleur die er het dichts bij past was   seedless Preserves van distress , ook de achter kaart heb ik deze kleur gegeven omdat ik niet het zelfde papier had daar weer een witte kaart achter  en dat vond ik genoeg. Ik hoop ook dat jullie hem kunnen waarderen al is hij anders dan anders.  ,Ik wens jullie een fijne avond en morgen weer zo een fijne dag

                                                   liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart weer Rianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Dat is dus het boek van Santa Montefiore, ik ben grote fan van haar,lees al haar boeken.. Ik vind je kaart echt super, hele mooie achtergrond, de kleur van de stempels is prachtig ..en de gebruikte stempels zijn ook leuk..heel erg MOOI gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk weer he, ik zit ook nog lekker buiten met de laptop. Mooie kaart Rianne, mooie achtergrond de stempels er verder op. Klasse! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het altijd leuk om even bij je te kijken, elke kaart is anders en ik doe steeds weer ideeën op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is weer heel artistiek Rianne, super gedaan, ik vind de kleuren ook erg mooi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke collage van artistieke stempels Rianne!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne
    Ook ik heb heerlijk buiten gezeten onder de parasol, de zon is mijn vijand dat weet je wel, je kaart is héél apart zo, mooi gestempeld, de kleuren zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig kaartje Rianne...allles weer heel mooi gestempeld en de kleuren matchen heel goed samen.....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,

    Dat ziet er weer geweldig uit!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een pracht exemplaar!! Je maakt echt mooie werkjes Rianne, ik vind dat je de laatste tijd enorm gegroeid bent in je ontwerpen, gefeliciteerd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart vind ik ook erg mooi!! Prachtige kleuren en leuke stempels!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne