Volgers

zaterdag 31 mei 2014

weer eens iets anders

Hallo Bloggers,

Jullie zullen denken waar kom nu mee aan ,dat zal ik jullie vertellen .Dit zijn allemaal spulletjes die ik al heel lang had liggen en maar niet weg kon gooien dus maar een kaartje van gemaakt .Het is niet mijn favorieten kaartje maar had even niets anders nog een paar daagjes wachten dan heb ik weer inspiratie althans dat hoop ik maar ,want nu is er niets aan .
Ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk maar weer.

                                                    Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    toch een gave kaart geworden met die oude mannekopjes, en inspiratie komt vanzelf wel weer:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Je hebt een mooie combi gemaakt op je kaart en de gestempelde hoofden zijn erg leuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo maak je met restantjes toch een leuke kaart!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vindt hem toch wel hoor, inderdaad zonde om die spulletjes weg te gooien!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel leuk! Knap om zo met restjes een kaart te maken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch is die superleuk geworden Rianne, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie wat bewaart hè, ik vind het een leuk kaartje geworden. Het past allemaal wel bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch een leuke mannenkaaart Rianne, komt zeker een keer van pas aan een van de koorleden van je man.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne