Volgers

zaterdag 10 mei 2014

van alles wat

Hallo Bloggers,

Zo daar ben ik weer ,na een heerlijk weekje in zeeland nu weer thuis met heel slecht weer ,maar voor opruimen is dat niet zo erg.

Heerlijk gefietst ,gewandeld , en wat plaatsjes bekeken . natuurlijk ook wat terrasjes en een 1kilo aangekomen foei maar die is er zo weer af hoor.

Dit kaartje had ik al van te voren gemaakt .\, De achtergrond is weer maar eens met distress en daar wat op gestempeld met allerlei merken. Zoals je ziet gaat dat heel goed.

Nou wens ik jullie een fijne Moederdag met veel cadeautjes, wij doen daar niet aan ,Ik heb liever dat ze zo eens een onverwachts langs komen dat vind ik leuker.en meer gemeend hoop ik.

                                          Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!! Naar onze moeders gaan we niet, die hebben dezelfde mening als jij en zeggen nu ben jij aan de beurt op moederdag, wij hebben het gehad :D. Heb zelf lekkere afbakbroodjes gekocht en nu maar hopen op een ontbijtje op bed lol!

    Nog een fijn weekend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful card, Rianne.

    Have a lovely weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, ik wens je een fijne moederdag.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee moederdag vind ik niet nodig maar ben wel met kleinzoon om een klein cadeautje voor zijn moeder te kopen. Ben ook de hele week in Zeeland geweest (nog steeds, LOL) maar heb je niet gezien. Leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Gelukkig was het beter weer in Zeeland, wij in Drenthe hebben echt 2 weken heel slecht weer gehad..mooie kaart heb je weer gemaakt met leuke stempels en achtergrond..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne
    Wat een gaaf kaartje, de druppels lijken net echt.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er erg mooi en kleurrijk uit en leuk dat je zo genoten heb op je vakantie
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi is je kaartje weer Rianne....en die druppeltjes zijn super leuk erop....
    Leuk dat je een fijn vakantieweekje heb gehad....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaartjes zie ik hier!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie achtergrond met de kleuren Distress inkt Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne