Volgers

vrijdag 23 mei 2014

bloemen of niet

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , nu weer met een kaartje wat ik in mijn vakantie week gemaakt heb . Ik had niet zoveel bij maar deze stempels gelukkig wel ,heb daar in een plaatselijke winkel wat papier gehaald ,want dat van mijzelf had ik thuis op mijn bureau laten liggen dom natuurlijk maar ik wilde toch iets doen dus toen deze maar . Ik wilde hem jullie toch graag laten zien .Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ik wens jullie een fijn weekend ,met hopelijk heel goed weer wat we namelijk kunnen gebruiken.

                    Liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch creatief. Hoe verzin je het, gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi eenvoudig en toch veel te zien, Rianne!
    Gezellig weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer helemaal mooi! Mooie stempels heb je weer gebruikt. Ook handig dat je kunt uitwisselen met je vriendin!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous love this design. I really like those whimsical flower images, your colouring is beautiful and the stenciling in the background works very well. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een superleuk kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Wat een mooie kaart, ik vind de bloemen super en een leuke achtergrond, wij hebben gisteren heel veel regen gehad,
    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuk kaart Rianne...mooi gedaan die achtergrond en ook die bloemenstempels zijn heel mooi....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne, deze kaart is ook weer erg leuk, gave achtergrond en de bloemen springen eruit. Erg leuk! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg geslaagd ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is heel mooi geworden hoor Rianne, hele mooie kleuren combinatie!! en prachtige achtergrond ook!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne