Volgers

woensdag 28 mei 2014

Kleurenkaartenteam



Hallo bloggers ,

Helaas kon of kan ik niet meedoen sorry .ik wil wel een kaartje plaatsen maar  de kleuren die gevraagd worden zijn niet helemaal juist . Als jullie bij Martina kijken zien jullie wel  heel veel kaartjes  met die kleur .
Helaas kan ik ook niet bij jullie kijken maar dat komt een ander keertje wel weer goed .
Ik wens jullie heel veel kijk genot met al die mooie kaartjes.

                                                                Liefs Rianne

25 opmerkingen:

  1. Soms zit het mee en soms even niet.... Maar maakt toch niet uit? Het is geen moeten, dat is juist zo leuk. Maak er het beste van vandaag, we zien je wel een keer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al mee kaarten van het KKT voorbij zien komen met nog een andere kleur als mintgroen en roze, deze komen toch al heel aardig in de buurt van het KKT. Je hebt in ieder geval een mooi kaart gemaakt, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks misschien niet helemaal de goede kleuren...het is wel een prachtig kaartje geworden ...heel erg mooi die rose bloemen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Rianne,

    Best een mooie kaart die je maakte. Op naar volgende maand alweer zeker?
    Hopelijk kan je wel de tijd nemen om bij de anderen langs te gaan... zeker welkom!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je moet maar denken de volgende keer beter maar deze kaart is toch erg mooi zo met die hortensia's
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is wel mooi ook al zijn het niet de kkt kleuren. Mooi zo die hortensia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach je hebt een leuke kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook leuk om naar te kijken, ben al ijverig aan het vertalen, je bent al op de terugweg dus we zien je spoedig weer, Of ik de tafel reserveer?
    Ik zie wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne
    Misschien niet de juiste kleuren maar het is wel een prachtige kaart.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,

    Deze kaart is ook mooi om naar te kijken hoor zo met die Hortensia.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,
    Wat een prachtige kaart, niet helemaal volgens het KKT, maar de bloemen zijn prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer, maar ik vind dit een een prachtig kaartje, mooi die Hortsenia's!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi rianne,
    ik hoop dat het een beetje ok is met je ?
    toch wel leuk, dat de kaart van je 'bijna' beantwoordt aan de 'regels' van het kkt !
    mooi gedaan hoor
    ik wens je nog een fijne dag en hopelijk komt alles in orde
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart denk ik. Hij komt niet door. Internet is zo traag!!!! Denk dat met dit weer veel mensen op internet zitten.. Maar zal even bij Martina kijken gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Rianne,
    je kaart is heel gaaf! Ook al zijn de kleuren niet helemaal goed, daar kijken we doorheen. Het is een supermooi kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En toch is je kaart erg mooi, ook al is dit niet KKT-gekleurd!
    Top!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook al zijn de kleuren niet goed, het is een prachtige kaart.
    Tot de volgende keer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi
    leuk kaartje in deze kleurencombi
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het komt wel eens vaker voor dat de kleuren niet helemaal voldoen aan de eisen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan niet mee hoeft te doen. Ik vind dat je dit kaartje erg leuk hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook al zijn het dan misschien niet precies de kleuren, ik vind je kaartje weer prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ja zeg, niet zo streng zijn voor jezelf! Waarom zou je niet me kunnen doen met je mooie kaartje in deze kleuren? Tinten komen in de buurt en niet iedereen heeft altijd exact de 'juiste' kleuren. Prachtig zoals je op dit kraft kaartje in de hoek die bloem hebt geplaatst.
    Fijne dagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Rianne! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch een leuke kaart !!
    De opdracht van KKT ook niet altijd gemakkelijk om juist die kleuren in je bezit te hebben . Vind toch geslaagd .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al zit het je soms niet mee, belangrijker is om mee te doen en of dit nu de juiste kleurencombinatie is of niet, je kaart is geslaagd voor mij
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne