Volgers

maandag 12 mei 2014

herenkaart of

Hallo Bloggers,


Hier weer eens iets van mij ,De was aan de kant boodschappen gedaan en dan nu een kaartje plaatsen.
Dit kaartje heb ik van de week gemaakt ,had natuurlijk niet zo veel bij of wel bij maar je komt altijd iets te kort,plus was ik papier vergeten en dat was niet zo slim ,dus moest ik op zoek naar papier en heb dat ook gevonden maar is toch anders als je gewend bent.Maar het is gelukt .

Dit kaartje is gemaakt met een stukje papier uit een oud kerkboekje  wat ik gevonden heb op een rommelmarkt natuurlijk kon ik dat gebruiken en zie hier het resultaat ,wat boeken erbij een type machine en een pen om te schrijven . Het zijn weer allerlei stempels en ook weer goed met elkaar te gebruiken.

Dit is echt een kaartje voor een heer maar kan natuurlijk ook voor een vrouw die van lezen houd of voor een secretaressen met Secretaressedag. Laatst vroeg  mijn zoon of ik zo een kaartje had en toen moest ik nee verkopen en het was te laat om nog te maken dus ook handig om in voorraad te hebben.
Nou genoeg gewauweld ,ik ga sluiten en wens jullie nog een fijne avond .

                                    liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart. Kan inderdaad naar een man of vrouw gestuurd worden.

    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Leuk zo'n pagina uit een oud kerkboek en de stempels die je hebt gebruikt zijn echt weer super.mooie kaart..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende mannenkaart Rianne, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met de materialen die voorhanden zijn en wat op voorraad is nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rianne
    Waar een kerkboekje al niet goed voor is.
    Wat een prachtige kaart heb je hiervan gemaakt, echt super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit schitterend gemaakt Rianne!!.

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mannenkaart Rianne!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne, wat een bijzonder kaartje heb je gemaakt! Heel mooi met die stempels. Ik weet nu dat het best ingewikkeld is, dat stempelen en ik vind het een supermooi kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze mannenkaart Rianne ....en goed opgelost om een blaadje uit een oud kerkboekje te scheuren....prachtig gestempeld ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie weer Rianne , niet alleen voor de mannen zou ik zeggen , der zijn ook vrouwelijk boeken liefhebbers!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne