Volgers

maandag 5 mei 2014

Muziek



Hallo Bloggers,

Hier zijn we weer, Wat een weertje he, heerlijk gefietst over de stormvloedkering er was wel veel wind toen we terug kwamen maar we hebben het weer gefikst. Lig nu met de beentjes omhoog heerlijk uitrusten .

Nu mijn kaartje deze stempel was eigenlijk een cadeautje maar had hem gebruikt en kreeg hem niet meer schoon dus maar iets anders gekocht en de stempel zelf gehouden .Je kunt er niet zoveel mee maar voor de zangvereniging van mijn man is hij goed . De kleurtjes zijn nieuw en op de beurs gekocht en wilde ik proberen en niet weggooien dus maar deze kaartjes mee gemaakt.
Hopelijk kunnen jullie dit waarderen .

Ik wens jullie nog fijne dagen en een prettige avond. 

Groetjes Rianne  



9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes voor de koorleden, je kunt ook elk jaar een ander muziekinstrument er op stempelen. . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie muzikale kaartjes Rianne ...heel leuk die mooie achtergrond en daar dan die muziekinstrumenten op...
    leuk dat je lekker gefietst hebt vandaag, hier was het oppasdag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer gezellig uit Rianne! Hartstikke leuk met verschillende kleuren op de achtergrond.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel leuk hoor Rianne. Ik vond het wel meer mannenkaarten en sommige stempels kun je wat minder gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vindt het wel een hele mooie stempel hoor Rianne, prachtige kaartje heb je ermee gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, mooie achtergrond!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke muziekkaarten zijn het geworden Rianne en een leuk verhaal over de stempel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker heel geschikt voor koorleden! Mooi met de bladmuziek en instrumenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne