Volgers

vrijdag 16 mei 2014

nou vooruit nog een

Hallo Bloggers,

Hier weer iets van mij , denk nou daar is ze weer met die mannenkaart maar zoals ik al zij die heb ik nu eenmaal nodig en het zijn geen minnaars Lenie maar mannen van het koor waar ik kaartjes voor mag maken .
Dit kaartje is weer met distress gedaan wat ik over had van het kleuren van andere kaartjes daar de stempels van Art Journey op gestempeld en het tubetje vond ik op de beurs bij de stempel winkel en vond het wel passen. Dit kaartje is echt voor iemand die tekent of schildert en dat zijn er meer dan wij weten.

Ik wens jullie een fijn weekend en wat het weer betreft zal dat zeker lukken en tot kijk.


                    liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hihihi, stel je voor, dan had je een hele rij minnaars....zou je man leuk vinden. Maar je kaart van vandaag is wel weer super zeg! Mooie kleuren weer! Jij ook een heel fijn weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je stopt met kaartjes maken voor het koor vragen ze aan je man of er iets mis is tussen jullie. Ja echt! Mijn man moest een solo zingen in het bejaardenhuis en het ging niet goed. Na het optreden vroegen de andere koorleden aan mij: hoe vond je het? "Slecht" zei ik naar waarheid. Later op de repetitie vroegen ze hem of het wel goed ging tussen ons... Als jullie dat goed vonden mankeren jullie iets aan je oren, was zijn antwoord, ik zat er helemaal naast.
    Blijf maar lekker leuke mannenkaarten maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk verhaal en er is echt niets mis met ons hoor .
      Liefs Rianne

      Verwijderen
  3. Ook deze kaart is weer super leuk Rianne.....heel mooi zoals je die potloodjes ingekleurd hebt....door enkele niet in te kleuren geeft een speciaal effect ....KNAP gedaan...
    en geniet maar lekker van het 'mooieweer' weekend.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is ook weer zo mooi, prachtige kleuren en leuk stempels! Fijn weekend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Je zou inderdaad gaan denken..al die mannekaarten jaja..Ik vind deze weer super, mooi met de potloden en de tube verf..fijn weekend,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg geslaagd werkje ! mooi gemaakt,
    nog een fijn weekend
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een prachtexemplaar Rianne, heel mooi, wat een kleurenpracht.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hee mooi resultaat Rianne....fijn weekend gewenst, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart, heel origineel gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten van de laatste tijd bekeken. Nou die herenkaarten vervelen niet hoor, prachtig zijn ze en ze zijn ook alle,
    Maal zo verschillend. Groetjes, nellleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rianne, ik vind je achtergrond bij deze kaart ontzettend mooi geworden.
    Dat tubetje past inderdaad feilloos bij al deze attributen.
    Mooi werk.
    Fijn weekend en groetjes.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi rianne
    wat ben je toch altijd lekker kleurrijk met je prachtige kaarten!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic Artsy card, love the background ! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Rianne, je bent een schilder talent!!!!Prachtige samenstelling van stempels en wat een prachtige achtergrond heb je hier neergezet, de mannen van het koor worden hier echt verwend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne