Volgers

woensdag 4 juni 2014

zons ondergang

Hallo Bloggers,

Zo dat is lang geleden hé, Ik ben lekker met man lief een weekje naar Andelusie  geweest heerlijk genoten van al het moois . Wat een land, wij waren er nog nooit geweest ,ook het alhambra was de moeite waard .

Maar nu weer thuis en de orde van alle dag begint weer en het weer hier valt natuurlijk een beetje tegen .

Nu mijn kaartje dit had ik al voor de vakantie gemaakt het is met alcohol inkt gemaakt en  met een doekje geprobeerd om wat vegen te geven zo kwam er een zee gezicht uit .

Ik hoop dat jullie dit ook weer kunnen waarderen net als al mijn andere kaarten wat natuurlijk heel leuk is en ik kom zeker weer bij jullie langs .

Hele lieve Groetjes van Rianne

15 opmerkingen:

  1. Een zonnig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart.
    heb je foto's van je reis?
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,

    Welkom thuis! En dan verwen je ons gelijk maar met zo'n mooie creatie!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne
    Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van je vakantie, nu lekker nagenieten.
    Je kaartje is prachtig.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Rianne! Geniet nog maar wat na van je leuke vakantie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    wat heerlijk om in Andalusië te zijn. Dan moet je hier wel weer even wennen... dat begrijp ik.
    Je kaart is nog wat in vakantiesferen....Mooie kleuren en mooie stempels!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij was je al in vakantiestemming toen je deze kaart maakte, want hij heeft zon, zee, een bootje!!! Allemaal ingrediënten voor vakantie.
    Het is een mooie kaart geworden, Rianne.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Wat een pracht van een kaart, mooie zomerse kleuren en leuke stempels,lekker zon weekje naar Andalusie.. genieten en nu ook weer lekker thuis..toch ?? liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er nog nooit geweest in Andalusie, maar lijkt me heel mooi. Je kaartje doet er een beetje aan terug denken, zon zee en strand, geweldig mooie ingredienten, ik hou er van. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart weerspiegeld natuurlijk je prachtige vakantie dat kan je zo zien!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi, geslaagd kaartje !
    nog een fijne (droge ?) dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gelukt Rianne...fijn dat je op een heerlijke week terug kunt zien!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je fijne vakantieweek achter de rug heb....het kaartje voldoet precies aan waar jij allemaal van genoten heb volgens mij....heel leuk hoor Rianne...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday.

    It's always interesting to read through articles from other writers and use something from their websites.


    Stop by my site ... Judy Neinstein this website ()

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat jullie een weekje op vakantie zijn geweest Rianne en ook nog zo genoten. Heerlijk. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, wordt er helemaal vrolijk van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne