Volgers

zaterdag 21 juni 2014

Vrij als een vogel

Hallo bloggers ,

Sorry dat jullie niets van mij horen hoor maar mijn laptop is stuk en aangezien het op de ipad best ingewikkeld is moest ik dat eerst goed onder de knie krijgen ,of in mijn hersentjes. Ha ha ha .
We hadden nog niet alles gehad wat stukken betreft dus dit kan er ook nog wel bij . Ik dacht hij is zo terug maar het duurt nog best lang dus ik vrees het ergste.

Nu over op de orde van de dag en wel mijn kaartje .de achtergrond is nog een oudje wat ik nog had liggen van de jellyplate daar heb ik een vogelkooitje op gestempeld en een vogeltje dat blij is met zijn vrijheid en niet in het kooitje wilt het vogeltje heb ik bij een tijdschrift gekregen het kooitje is van stamping back daar heb ik rondom wat takjes en bloemetjes geplaatst en ook weer een randje om het geheel compleet te maken alles gemat op een donker groene kaart en daarna op een witte .Natuurlijk hoop ik dat jullie hem leuk vinden en in grote getallen reageren .ook wens ik jullie een fijn weekend en tot blogs.

Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden na het lezen van de tekst, maar ik zie geen foto. Het is vast weer een fantastisch plaatje geworden.

    Doei,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer reuze leuk en mooi uit en ja wat de pc betreft als dat ding het niet doet raak ik gefrusteerd:-)) en op mijn IPAD kan ik ook nog niet alles hoor:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Rianne,
    ik vind het een prachtig kaartje. Het is gelukt zie ik, want begin van de avond zag ik geen foto. Ik dacht: ik kom nog even terug. Gelukkig dat ik dat gedaan heb, het is een plaatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is weer prachtig Rianne. Super zoals je alles gecombineerd hebt....En heel vervelend dat de laptop kuren heeft gekregen, hopelijk kunnen ze hem herstellen.
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen dat je laptop stuk is Rianne, hoop dat hij snel gemaakt is. Je kaartje is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lieflijk tafereeltje is het geworden Rianne...succes met je kapotte laptop..hopelijk kan het euvel verholpen worden.
    Fijne zondag, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    een Ipad vind ik ook niet handig, mijn laptop werkt fijner..je kaartje is prachtig, leuke stempels, mooie achtergrond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie je wel! Het is een plaatje!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne