Volgers

maandag 23 juni 2014

De jungle

Hallo bloggers ,

Hier ben ik weer wel onder de voetbal met een half oog kijkend en een op het blog ,de laptop is nog niet terug dus nog maar eens geprobeerd via mijn ipad . Ik hoop dat de foto duidelijk is maar ik denk het wel. Pff het valt niet mee hoor om daar je kaart goed op te krijgen .

Ik heb de achtergrond gemaakt van alcoholinkt en zoals de inkt gelopen is vond ik dit wel is van een oerwoud of jungle dus ik heb er wat dieren op gestempeld die vroeger van de kleinkinderen zijn geweest en ik die bewaard heb nog wat bomen erbij en wat bladeren ,en klaar is Rianne.
Gemat op een fel blauwe kaart en klaar is hij.
Natuurlijk hoop ik weer dat jullie hem mooi vinden en jullie reacties lees ik dan ook graag .


Ik wens jullie nog een fijne avond en veel voetbal plezier maar tot nu toe is het nog geen doelpunt.


Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. Dat is iets wat ik ook nog eens wil proberen, lijkt mij een erg leuk effect geven. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap dat je hier een jungle van wilde maken en dat is ook goed gelukt, erg gaaf! Kleuren zo warm en ja, ik houd van werken met inkt. Mooi kaartje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt Rianne,
    prachtige achtergrond en de stempels maken het helemaal perfect, een schitterende kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje is weer een kleurrijk geheel geworden....KNAP van je hoor Rianne om met inkt te 'spelen' en dan die wilde dieren stempels erop....
    GEWELDIG...
    De einduitslag van de voetbal is toch weer voortreffelijk geworden....dat is echt genieten.....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee Rianne op het doelpunt heb je lang moeten wachten en het waren toch weer 2 belangrijke punten. Ik probeer ook altijd wat te hobbyen. Maar ik was even leeg en de accu moet gevuld worden. Heb nog wel een aantal kaarten om te plaatsen en we zin wel. gr leny w
    PS Maar je kaart is zoals altijd een wondertje van creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne