Volgers

zaterdag 7 juni 2014

nou weer een herenkaart



Hallo Bloggers,

Wat een weertje hé heerlijk genoten ,nou wij wel hoor eerst even de tuin gedaan en daarna heerlijk geknutseld . 
Zo ook dit kaartje en nog veel meer ,maar eerst dit kaartje . De achtergrond heb ik met distress inkt bewerkt met hier en daar wat strepen .De klokken heb ik met mijn inkt stiften gekleurd ,ook nog wat ruitjes getekend door de klokken heen dat gaf toch weer een leuk effect daar weer wat radertjes bij geplakt en nog een tekst met een label printer en vast gezet met nietjes wat ook weer een apart effect heeft .Dat alles gemat op zwart kaartstok en daarna op een briekkaartje . zo dat was het voor vandaag hopelijk kunnen jullie het een beetje waarderen en zie ik jullie reacties graag tegemoet .Ook wens ik jullie natuurlijk nog een fijn pinksterweekend .

Lieve Groetjes Rianne 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart Rianne, top. Hier hebben we helaas bijna geen zon gezien vandaag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    een gave en leuke mannenkaart en ben blij dat het hier wat weer betreft wat minder is
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Deze klokkenkaart had ik even gemist, mooi gemaakt, leuk de ruitjes die je getekend hebt, liefs Ans..
    ben nu al in 't ziekenhuis met m'n laptop, morgen om 7.45 richting OK..

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne