Volgers

zaterdag 14 juni 2014

mysterieus



Hallo Bloggers,

Daar ben ik eindelijk weer, na een drukke week even niet op het blog geweest. sorry daarvoor ik zal het van de week weer goed maken en kom zeker bij jullie langs .

Nu mijn kaartje ,dat is gemaakt met een stempel van mijn zus en ik vond haar wel een beetje mysterieus dus most de achtergrond ook zo worden maar hoe doe je dat ,nu ik heb geprobeerd een achtergrond te maken 
met houtskool met wat vlekken daar heb ik weer een papiertje voor gebruikt en zo alles uitgeveegd nou toen vond ik het wel wat hebben .Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .
Nu wens ik jullie een heel fijn weekend met heel mooi weer.

Lieve groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Rianne, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi rianne
    Vind je achtergrond geweldig mooi geworden en samen met die mooie meid een erg gave kaart
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer lekker creatief bezig geweest Rianne....met een prachtig resultaat....SUPER leuke kaart....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo rianne
    Ik ben ook erg druk op dit moment en heb ook niet veel geblogd, maar nu wel en kom ik gelijk even bij je langs op je een groot compliment te geven voor deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik vind de dame ook wel mysterieus en je achtergrond is mooi erbij!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Prachtige achtergrond heb je gemaakt, de dame ziet er voor mij een beetje elfachtig uit, mooi gemaakt..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De dame komt mooi uit tegen deze achtergrond Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan met die speciale achtergrond en die mysterieuse dame!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne