Volgers

dinsdag 10 juni 2014

iemand weg

Hallo Bloggers,

hebben jullie genoten van het mooie weer en het onweer ,hier is het meegevallen maar als ik het hoor van mede bloggers uit BelgiĆ«  daar moet het een ramp zijn .

De pinksterdagen rustig door gebracht en heel veel medebloggers ook denk ik, het was heel rustig.
We zijn nog wel even naar onze broer en schoonbroer geweest die hadden weer stempels bij uit Amerika en die zijn we wisten halen en daar zitten weer heel wat mooie bij.

Nu mij kaartje dit was een kaartje voor iemand die bij ons  groepje zat waar ik bij knutselt en die afscheid nam , van wegen Verhuizing ze gaat namelijk naar schiedam,heel jammer voor ons maar zo kan het soms lopen.
Ik heb hem eerst bewerkt met een sjabloon en daarna gestempeld met archival gekleurd met de stiften en alles er op gezet waar ze van houd,  ook de namen van ieder van ons dat ze ons niet vergeet .nog wat tekst erop met de dymo tang en nu vond ik hem af .Ook de envelop bewerkt maar daar vergeet ik een foto van te maken .Het resultaat was geslaagd en ze was heel verrast ,we hadden er namelijk ook nog een cadeaubon in gedaan .Nu het is een heel verhaal geworden maar hopelijk is dit niet zo erg .
Ik wens jullie een fijne avond ,
           
               Groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Ja ook ik was weinig op blogs....het mooie weer is daar echt de reden van....veel gefietst met manlief....en dan s'avonds lekker lang buiten....
    Je kaartje is weer geweldig leuk...alleen jammer dat je freubelvriendin gaat verhuizen....maar ach dan ga je zo om de beurt toch nog samen naar haar om te freubelen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vtolijkheid je kaartje. Ik kan me voortellen, dat je dat gaat missen als je gaat verhuizen. Want een nieuw groepje vind je niet zomaar Ik sta wel eens in Schiedam op een Creabeurs in de Margriethal. Dat mag je haar wel zeggen.gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne
    Wat een mooie stempel is dit weer, mooie kleuren , Schiedam, dat is wel een eind uit de richting, ze zal deze kaart vast prachtig vinden.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel persoonlijke kaart geworden Rianne.
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor, verhalen erbij zijn juist leuk. Je hebt er ondanks het afscheid toch een vrolijk kaartje van gemaakt.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sommige kaartjes hebben gewoon een verhaal nodig omdat ze zo persoonlijk zijn. Toch een vrolijk afscheidskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke kaart is het geworden en zomers zo met al die kleurtjes , hier kan je niet anders als blij mee worden!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi rianne
    ja soms komen en gaan mensen uit je leven maar met deze kaart op zak zal ze zeker vaak aan je denken en je kaart heerlijk vrolijk en wat leuk met die tranenrand bovenaan
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij zijn gelukkig de dans ontsprongen, minder gelukkige collega's op het werk helaas... tja, hopelijk duikt de verzekering zin z'n zak...
    eenhele leuke, vrolijke kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne