Volgers

vrijdag 27 juni 2014

zeegezicht

Hallo Bloggers,

Zo ik heb hem weer, mijn laptop bedoel ik ,het is gelukkig allemaal mee gevallen ook de kosten je bent altijd bang als je die dingen weg moet brengen . Ik heb jullie wel gevolgd hoor maar ik kon niet goed reageren maar jullie kaartjes waren allemaal even mooi ook de kleuren combi was heel leuk volgende keer doe ik weer mee hoor je mist dat wel al die leuke reacties.

Nu over mijn kaartje hier heb ik weer alcohol inkt gebruikt en een strand en zee proberen te maken maar dat is toch best moeilijk hoor de zon had ik geel gedaan maar blauw liep uit en nu is hij groen maar vond dit niet zo gek . Het bootje gestempeld van stamping back en de vogeltjes zijn van joy ,ik vond het wel een mooi geheel ,ik heb het ook al gelijk verkocht dus die vond het ook heel mooi nu ben ik natuurlijk ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk.

                     liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je laptop weer gemaakt is...het blijven mysterieuze apparaten....
    Mooi kaartje ...heel leuk die achtergrond...en met die groene zon geeft een leuke artistieke uitstraling...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuke kaart. Gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak. Ik maak soms een kaart waar ikzelf niet tevreden over ben, die is dan zo verkocht. En kaarten waar ik heel tevreden over ben, worden soms winkeldochters.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren Rianne gr. Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart schitterend Rianne, supermooi effect.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk effect met de alcohol inkten Rianne...en het groen? Nu lijkt het wel op het Noorderlicht...mooi hoor!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Jij kunt weer lekker aan je laptop, kun je ook niet missen,
    prachtige kaart in hele mooi kleuren..wat zijn de vogels leuk..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful card, Rianne, fantastic colours.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Ook zag ik je kaart bij Nelleke in het echt: super! En je naamstempel lijkt erg op de mijne. Weet jij nog waar je hem besteld hebt?
    Ik wil graag een nieuwe, want de randen stempelen bij mij mee....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem mooi en een beetje mysterieus . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne
    Super dat je je laptop weer terug hebt, je kaart is mooi in deze kleuren, je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne